(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
geç şimdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
geç şimdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üşdüm, gecemi sen benmi karanlık , hangi seste nefesin , ne olur yalvarmıyorum , tüketebilecek kadar asimisin yüreğimi , yoksa koca bir yalan mı? sevda , soluk bakışlarınların kuruluğu değilmi? çektin ya ellerini , tenim bu mevsimde eylül değilmi ... son defa, yaşadığın hayatı kurtarmak adına, ufacık tebessümün yeter, gerisi ölmek demek sensiz yarınıma...
şiiit , bu kadar harbi satırlar yazdın ... tebrik valla, süüüüüper bende sayfana taştım artıkın , kusur varsa af ola
ben bir "de" bağlacıyım sende hiç bir cümelene ek olamadım.. ve hiç bir küreğe asılmadım, senden öteye gitmek için ardında sözsüz kaldım üzüldü canım... büzüldü kağıtlarım.. yazmadım desem de - adına yazdım adımın adımlarını...
süperdi yüreğine gönlüne sağlık takipçinim artık:)
tekrar tekrar okutan her okunduğunda biraz daha fazla derinleşen türden satırlardı derinliklerini depreştirir insanın yazdıkların beğenmek kelimesi yeterli değil bence puan vermek had değil bu şiire kurguya puan verilir gerçeğe puan verilmez. bu şiir fırlattı attı beni hiç bilmediğim denizlere
istemeden dulu kaldım yokluğunun... geç şimdi- geç öğrendim....
ben bir "de" bağlacıyım sende hiç bir cümelene ek olamadım.. ve hiç bir küreğe asılmadım, senden öteye gitmek için ardında sözsüz kaldım üzüldü canım... büzüldü kağıtlarım.. yazmadım desem de - adına yazdım adımın adımlarını...
ramak saydım her gelemeyişinin saat başlarını, gün bitti- gece söküldü yaralarımla.. beş karış odada - beş karış suratla beş parmağımın her tırnağıyla kazıdım yokluğunu duvarlara duyanlara sağır kaldım soranlara sus
ben seninle içimde ödeşmişken dışımı bana dışlatmalarının kavim düşlerinde ağzıma geleni yutkunuşlarım içime bir hastalığı örtüyor..
ramak saydım her gelemeyişinin saat başlarını, gün bitti- gece söküldü yaralarımla.. beş karış odada - beş karış suratla beş parmağımın her tırnağıyla kazıdım yokluğunu duvarlara duyanlara sağır kaldım
Bitilir bu şiirde... Hoş ve nazenin bir çalışma....
deminde,
şimdide....
üşüdüm gözlerini- bak bana artık
dön!
susmuyorum ölüyorum.... HARİKA BİR KURGU VE AKIŞ KUTLARIM SEVGİLER...