(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iyi, gelme! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iyi, gelme! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
baştan sona duygu yüklühoş bir eser.. ümit ve ümitsizlik karşı karşıya gelmiş..ne gel denen gelmiyor nede gelmeyene gidilmiyor.. ama kalbe de söz geçmiyor..o gitti dönmez denilmiyor..yürek öyle bir sevmiş ki ne zaman nede uzayan mesafeler kapatmıyor ordaki boşluğu..sönmüyor o yangın..dilerimki vuslatınız tez olur..ve bu yüce sevginizin farkına varılır..sonsuz saygılarımla..ziya var
her insan kaçmak gitmek ister çok uzaklara 3 hakkın olsa neleri alırdın yanına? diye sorarlar. halbu ki yanına giderken sadece kendisini alsa yetecektir. bütün yalnızlıklara,bütün karanlıklara,bütün kaçamaklara..
her mısrası iliğe işleyecek kadar gerçekti yazdıklarınızın kendimi buldum abartısız yazdığınız nesirde. cömert yüreğinize ve yazan ellerinize sağlık.
Gölge Dansı tarafından 8/10/2010 10:48:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
hayatta bazı insanlar herkese bilindik gelen duyguları,aşkları delice yaşamak ister....ama çok anlam yüklediği için de hiç bir vakit istediğine nail olamaz.bazen umutların içinden aşkı silmek gerek.onu beklememek gerek bazen.aniden,ummadığın-beklemediğin anda karşılaşmak,tatmak en güzeli...
bir birine yakın duygular taşıdığımıza inanıyor,şiirinizi ve sizi anladığımı umuyorum...
ağzının kenarlarında yaşamayı özledim sevgili! beni yanına alsan ya, zor mu sevgili? kibirli yüreğinden cayıp gelmen.. iyi gelme ..kibirsiz sevgimi sen hiç bilme..
ümit ve ümitsizlik karşı karşıya gelmiş..ne gel denen gelmiyor nede gelmeyene gidilmiyor..
ama kalbe de söz geçmiyor..o gitti dönmez denilmiyor..yürek öyle bir sevmiş ki ne zaman nede uzayan mesafeler kapatmıyor ordaki boşluğu..sönmüyor o yangın..dilerimki vuslatınız tez olur..ve bu yüce sevginizin farkına varılır..sonsuz saygılarımla..ziya var