(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hacıbey/e şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hacıbey/e şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayin yönetim kuruluna cok tesekürederim,bize bu engelleyebilme imkanini verdigi icin, cünki iki mesajdan fazlasini kaldirmazdim,bu siteye yakismiyor, yinede muhterem sairimiz hacibeye,elestirilerine acik olmasini ve insanlarin sahsiyetine kötü mesajlar atarak bu siteyi lekelememesini tavsiye ederim,kalemi iyi siirlerde dahada daim olsun... ve bence artik bu konuda burda kapansin,öyle güzel ve anlamli siirler varki hergün okumaya devam edelim ve degerli zamani buna verelim...polemikler bizi gelistirmez... saygilar
Bu site kimsenin özel mesajlarına müdahale etmeyeceği gibi. Bu mesajları görmemek için engelleme yetkiniz var. Şahsın şiirleri ile ilgili sorununuz var ise. Dediğim gibi şahsa hakaret ve siyaset yoksa her türlü şiir yayınlanabilir.
Burada hiç bir yönetici bir bayanın namus bekçiliğini yapmamakla birlikte eğer o kişi hakkında rahatsız edici mesaj gönderiyor şeklinde şikayetler alsaydık gereğini yapardık. Yaptık da.
Üzgünüm bu konu hakkında tek bir mesaj şikayeti yok.
Her beğenmediğimiz bir üyenin şiirini direk ona buna diye asacak olursak bu sitede düzen nasıl kurulacak? Yöneticiye Sesleniyorsunuz, yönetici şiir altlarındaki yorumlarda değildir. Yöneticiye erişebileceğiniz yerler ya birebir mesaj göndererek ya da iletişim bölümüdür.Bunlar varken bu şekildesite kurallarına uymadığınız için onayınızı alacaktım. Ama profil bilgilerinizi değiştirdiğiniz içinde üyeliğinizi iptal etmek zorunda kalıyorum.
Tekrar söylemem gerekirse (Özel) mesajlara müdahale ancak şikayet et butonuna bastığınızda olacaktır. Aksi takdirde hiç bir yönetici bu konuda bir şey yapamaz. Bende size soruyorum haftalar önce eklenen bir şiirin altında yorumlarla kendisini eleştirmek varken yeniden bunu alevlendirmeniz neden? Bence aranızdaki özel meseleden. Özel meselelerinizi insanları ve bu siteyi alet etmezseniz sevinirim.
Sevgili Zuhal hanım
Bir bayana bayan olduğu için destek verilmez. Bir insana haklı olduğunu düşünerek destek verilir. Bayan erkek kavramı olmaz bu noktada.
Sevgilerimle
ANSIZIN tarafından 7/16/2007 9:26:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
size destek veren ler olmayabilir sevgili şiir dostu... ben bir bayan olarak artık bu sitede şiirlerimin yayınlanmasını istemiyorum artık yazmayıda bırakıyorum... burdan ilan ediyorum HACIBEY adlı şair beyefendi yi eleştirdim diye bana im den msj yolladı.bende kendilerine burdan cevp vermeyi uygun buldum... HACIBEYbizim yüreğimiz soğuk kışlardan korkmaz.bir bayanla nasıl konuşulur önce onu öğrenin... sanatınız olabilir fakat yaptığınız sanat eleştirilere de açık olmalıdır...
hacı bey hakkaten şiirleriniz ele alınır değil aykırıca yazılarınız var buna şiir denirse eger bu bir şiir degil resmen bir namahrem olan şeyleri burda böyle yayınlamanızı kınıyorum
şiirleri okurmusunuz bayanlara edilen hakarete bayanlara damga vuruyor resmen son şiirinede bakın bir bayana özel mesajla ukalaca yazılar yazmak nedemek
ELLERİN VE TENİN Birden aklına düşer ellerinin tenine olan özlemi terler avuçların hayallerin utandırır seni göğsün hırçın bir deniz gibi yükselir, alçalır.
Nefesinden dalgalanır etekliğin, bacaklarının arasında atarken kalbin fırtına dindiğinde yelkenleri toplayan tayfa gibi düzeltirsin etekliğini
bir yönetici allah rızası için şu pisliği durdursun bu sitede bayanlar var nasıl izin veriliyor bu tür sapıkça yazılara
BU ŞİİR SANA AİT BENİ ENGELLEDİĞİN İÇİN BEN YAZAMIYORUM VE SENİN ŞİİRİNİ BEN DÜZELTEREK SANA İADE EDİYORUM
YARATILIŞ Hayali bir annenin piçiyim ben ve Kaprisli bir şairin dizelerinde mürekkep lekeleriyiz
ve sürekli birilerine muhalefetsin bayanlarlanasıl konuşulur öğren karşındaki bir bayan bir bayanla konuşmasını öğren herşeye muhalefet olma bayanlara karşı saygılı ol oldumu sana ben dostça yanaştım sen yine terbiyesizce cevaplar vermeye devam ettin bayanların özeline gidipte ukalaca terbiyesizce yazılar yazmaya utanmıyormusun sen beni tanımazsın ben seni
cünki iki mesajdan fazlasini kaldirmazdim,bu siteye yakismiyor,
yinede muhterem sairimiz hacibeye,elestirilerine acik olmasini ve insanlarin sahsiyetine kötü mesajlar atarak bu siteyi lekelememesini tavsiye ederim,kalemi iyi siirlerde dahada daim olsun...
ve bence artik bu konuda burda kapansin,öyle güzel ve anlamli siirler varki hergün okumaya devam edelim ve degerli zamani buna verelim...polemikler bizi gelistirmez...
saygilar