Eylülün hazanı barınıyor kıyılarımda Git dememe aldırış etmeden Yüzsüz ve tatsızca Kalma çabalarım her adımda bir kez daha Kırbaçlanarak Kan revan içinde kalıyor...
Şimdi ki yaşım! Sonrasını sormayın Yönünü kaybetti yitirdiği hayalleriyle Mutluluk öyle kısa geliyor ki Bir parmak bal çalıyor griliğime Devamı olmayan hikayeler ekliyorum Sayfalarıma, her gün biraz daha...
Ve mendil yetişmiyor çocukluk umutlarıma Yarısı eksik, yarası derin Birde sensizlik eklenmesin diye üstüme Bunca dualarım cevapsız kalıyor Susuyor kalbim ansız ağlamalarımla Her günde biraz daha sen kokacağım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ansız Ağlamalarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ansız Ağlamalarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yara en çok avucunun içindeyse sana aittir ya hani; sıkarsın avucunu , canın yanar ama senden başka kimse bilmez neden acıdığını .. Değerli şairimin güzel yürek sesi dizelerini yürekten kutluyorum sevgimle saygılarımla...
Ve mendil yetişmiyor çocukluk umutlarıma Yarısı eksik, yarası derin Birde sensizlik eklenmesin diye üstüme Bunca dualarım cevapsız kalıyor Susuyor kalbim ansız ağlamalarımla Her günde biraz daha sen kokacağım...
Ve mendil yetişmiyor çocukluk umutlarıma Yarısı eksik, yarası derin Birde sensizlik eklenmesin diye üstüme Bunca dualarım cevapsız kalıyor Susuyor kalbim ansız ağlamalarımla Her günde biraz daha sen kokacağım...
Saygıdeğer Yasemin Hocam Kutlarım değerli kaleminizi Çok güzel bir şiir Saygı hürmetlerimle......
süperdi,her karesi...