(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAYAN ELBİSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAYAN ELBİSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doğrusu bu da çok hüzünlüydü, fakat hüzünler hep var hayatımızda ve var olmaya da devam edecek maalesef neşeye ve mutluluğa muhalif olarak, teşekkürler, tebrikler, saygımla,selamlar...
yerini bırakmak istemiyor beyaz kefene ------------------- Çok hüzünlü ve anlamlı bir şiir okudum.O çizgide bu güzel duygularınızı paylaşırım. Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla
Şiir yazmayı severken, benliğiyle yoğurmuş olduğuna inandığım şairemizden, güzel bir konu ve güzel bir şiir...
En evvel, "AĞLAYAN ELBİSE" başlığıyla okuru kendisine çeken bir şiir... Daha şiiri okumadan ve kısa bir soluklanmanın ardından, bu başlık adına öyküler ve dizeler yazdırtacak türden bir veri geliyor önünüze... Bu bile, şiire gitmemek ve şiiri okumamak için bir neden bırakmıyor. Bırakmıyor ama, içeriğiyle de dolu bir şiir...
Giriş, gelişme sonuç itibariyle, güzel bir örüntü kullanlmış. Serbette yazılan çok ama çok güzel dizelerden biri.
Şairimizi bu manada kutluyor, başarılarının devamını diliyorum.
Hatalar, her kula has olan bir durum... Hangi kul var ki hatasız olmasın?... Ancak, samimi dileklerinizi kabul buyurduğumu ileterek, küçük ve basit önerilerim olduğu takdirde de, mesaj olarak göndereceğimi arz ederim. Sevgi ve selâmlar.
Merhabalar efendim:Öncelikle sayfama şeref buyurduğunuz için çok teşekkür ederim. Övgü dolu kelimelerinize umarım nail olabilirim.Sizden ricam. Güzelliklerin yanı sıra hatalarıda bildirmeniz. Size en içten duygularla saygılar sunarım.
finalı dahada anlamlı.. hayat hiç bir zaman yerini beyazda olsa kefene bırakmak istemez.. ama ne varki kefenide düşünmek gerek... kaleminize sağlık.. saygılarımla...
Kırgınlığıma dargınlığıma, V e hatta pişmanlığıma inat, Ve senden korktuğumu Sana dahi belli etmeden, Kapımı çaldığında seni de, Seni de inadına türkü söyleyerek Karşılayacağım. HOŞ GELDİN, SEFA GETİRDİN GÜZEL ÖLÜM…. Bazen insan bylesi düşlerede yatıyor sevgisi uğruna değilmi efendim.Geçen astığım bir şiirimi anımsattınız.Aman efendim sağlıklı günlere inşallah...
Elbet herkes giyecek bir gün üstadım, ama hayırla olsun, zamanlı olsun yeter ki, düşündüren anlamlı dizelerdi, selam ve sevgilerim düşünen yazan şair yüreğe...