(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöllerde çiçek açtı. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöllerde çiçek açtı. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sevda şiiriydi, takıldı dilime , dünyayı dolaştım dizelerde ... aşk öyküsü vardı.. yaşanmış vede halihazırda yaşanacak.. bilmem kimlerin kaderinde var böyle sevdalar... saygılarımla üstadım...
Lêylâ’m diye ağlar dururum çöllere düştüm, Yaşlar dökülen gözleri silmem sana küstüm, Her damlası kumlarda fidan verdi, büyüttüm, Çöllerde çiçek açtı, hüzün sevda yüzünden.
Saygıdeğer Üstadım Çok ama çok güzel bir şiir okudum sayfanızdan Canı gönülden kutlarım değerli ve usta kaleminizi Daim saygı hürmetlerimle efendim......
Genç Ozan tarafından 9/5/2010 4:22:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevda çöllerde çiçek açtırır ne güzel lakin bazen vahayı çöle de döndürür sevda bu ne yapacağı hiç belli olmaz bu güzel şiiri kutlarım Sayın ŞANLIER selam saygımla.
Paylaşımınız için çok teşekkürler...bu mübarek günlerin ve gecelerin hürmetine onbir ayın sultanını ve ona nasip olan gecenizinde hayırlarla kabulü dileğiyle...saygılar....
Sen çöllere saldın beni, aşkınla yakarken,
Çöllerde çiçek açtı, hüzün sevda yüzünden,
Gözyaşları şıp, şıp dökülüp durdu gözümden,
Çöllerde çiçek açtı, hüzün sevda yüzünden.
Lêylâ’m diye ağlar dururum çöllere düştüm,
Yaşlar dökülen gözleri silmem, sana küstüm,
Her damlası kumlarda fidan verdi, büyüttüm,
Çöllerde çiçek açtı, hüzün sevda yüzünden.
AHH SEVDA AHH ASIRLARDIR YÜREK YAKMAKTAN USANMADIN! ÇOK GÜZEL KISA AMA ÖZ DİZELER CANDAN TEBRİKLER DOST YÜREK SELAM SAYGIMLA...