(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRT ZAMANDA /haiku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRT ZAMANDA /haiku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost kalem heceden ayrılamıyorum maalesef. Size eşlik edebilmek adına da haiku'ya eşlik etmek güzel oluyor. Konu da çok büzel bu gün. Ekleyiverdim yürekten.
O kadar mutlu oldum ki...Şu eklediğiniz güzel Haiku nuzla beni tamamladınız.Çok da enfes bir şiir oldu.Size teşekkür ediyorum..Lütfen siz de devam edin de ,beni yalnız bırakmayın.. Kutluyorum, Saygılarımla..
Değerli Şairim... Ne güzel ettiniz de bana katıldınız.Çok mutlu oldum..Bundan böyle Haikuya devama ne dersiniz? Kutluyorum sizi ve bu haikunuzu.. Selam ve saygılarımla..
Ölüyordun ya
Kısık bir ses usuldan
Nefes arası.....................Cemil.
Sevgilerimle.