(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YASAK MI BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YASAK MI BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş geldiniz Ayla hanım ziyaretinden dolayı memnun oldum çok teşekkür ederim. Biraz daha iyi yazabilirmiyim diye garet ediyorum inşallah olacak, beğeni ifadeinz için ayrıca teşekkür ederim saygı ve selamlar.
Hoş geldiniz sevgikli şair dost, dediğiniz gibi gönül fermen dinlemiyor. Bazan sevgi dile geliyor güzellikler yaşanıyor. Bazansa saklı kalıyor işte aşk acısı çekmek o zaman başlıyor, saygı ve selamlarımla.
Hoş geldin değerli ozanım, ayırdığınızı kıymetli zaman için ve yorum için çok teşekkür ederim. Paylaşımınız için sonsuz teşekkürler saygı ve selamlarımla.
Hoş geldin Ali abi ziyaretin için çok teşekkür ederim. yorumunuz tabiki çok hoş inşalah beğenilecek şiirler yazmak nasip olsun, okuyan dostlarında zamanını ayırmalarına değisin saygı ve selamlarımla.
Hoş geldin abi ziyaretinden dolayı çok teşekkür ederim, şiirin usta kalemlerinden beğeni ifadesi bulmak beni mıutlu etti saygı ve selamlarımla esen kal.
Usta şairim ziyaretin beni onurlandırdı, beğeni ifadeniz cesaret olacak saygı ve selamların en güzeli ile uğurladım, yeni eserlerde buluşmak dileği ile hoşça kal.
Hoş geldin hocam ziyaretin ile mutlu ettin, Tabiki şiirlerde bazan bize ait olmayan farklı duygularada yer vermek lazım diye düşündüm. Beğeniniz çok önemli saygı ve selamların en güzeli ile uğurladım esen kalın yeni şiirlerde buluşmak dileği ile.
Nazik ziyaretini için ne kadar teşekkür etsem azdır. Usta şairimizin güzel yorumu bana cesaret veriyor, dost paylaşımınızla sevincimi artırıyorsunuz, saygı ve selamların en güzeli ile uğurladım, yine yeni şiirlerde buluşmak dileği ile esen kalın.
Hoş geldi şiirin üstadı Osman abi onurlandırdın kardeşini, ziyaretin çok önemli teşekkür ederim. Beğeni ifaden cesaret verecek yeni eserler vermek için saygı ve selamlarımla esen kal.
Hoş geldin sevgili Aykut kardeşim, bazanda sitem etmeli yoksa, kıymet var olunmuyor, yaşamın bir tarafıda hüzün o da dile gelsin istedim saygı ve selamlar.
NİYE YASAK OLSUN Kİ HOCAM..AMA ADEMOĞLU HEP KENDİNİ YONTTUKÇA SANIRIM SEVENİN KADERİDE HEP SİTEME DÜŞMEK OLACAK..KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK SELAM VE DUA İLE ...ŞİİRDİ...
Hoş geldiniz efendin onurlandırdınız beni, kıymetli zamnını ayıran değerli üstada ne kadar teşekkür etsem azdır. Birazda sitem olsun, haytın aşında tuz varsa, acıda olsun dedim beğeni ifadeniz benim için çok önemliydi saygı ve selamların en güzeli sizlerin olsun esen kalın.
Kişilik kaybolmuş, nerde yerinde öz
Sıcaklık değil sunduğun, ateşten köz
Sevgiden bir soluk nefes yasak mı bana
Gördün mü kırılan kalp olmuyor tamir
Aşkı paylaşmak lazım, olunmaz amir
O hoyrat ellerine dayanmaz demir
Düşlerde seni sevmek yasak mı bana
Sevip yaşamak lazım pişman olmadan
Dökülen saçlarda bak geçiyor zaman
Faydasız bıkıpta hayata deme el aman
Bir kez mutluluk tatmak yasak mı bana
sevgili şaair yine döktürmüşsünüz süperdi yüreğine sağlık