Vakitlerin aşk sultanı, sayılı günler işte, Çabucak bittiğin gibi, gel yine sefa ile. Anın bereket destanı, yazılı dünkü liste, Hoşnutça gittiğin gibi, gel yine sefa ile.
Sezilen telâşlı hâlin, izini sürer cumhur, Öze yansıyan hilâli, ayda edince zuhur, Gönüllere ayarlıdır, ilk kalkılacak sahur, Huzurda tuttuğun gibi, gel yine sefa ile.
Hâlığa arz-ı niyetle, dillenir kur’an hatmi, Salâvat getirenlerin, meskeni gül daimi, Gecesi seherden beri, ışık seliyse cami, Mânândan kattığın gibi, gel yine sefa ile.
Fukarayla bir yemeyen, ziyafete el vurma, Sabrın selâmet ifası, sofraya uzak durma, İhlâslı helâl ikramdır, olsa zeytin su hurma, Meşkde gün çattığın gibi, gel yine sefa ile.
İbadet içinde hâldir, söze göze çek ihtar, Her anına hayrı işler, sonu sınırsız miktar, Birden sevince ilişir, geldiğinde son iftar, Hep bayram ettiğin gibi, gel yine sefa ile.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAMAZAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAMAZAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başarıların daim olsun.