Sevdayla şenlenen, ateş deryasında, Bil ki yanan diye, ne çok övdüm seni. Şu fakir gönlümün, zengin hülyasında, Bil ki canan diye, ne çok sevdim seni.
Kalbinden çağlayan, dostgülistanına, Meşkine yurt yapan, bülbül destanına, Hükmü mutlak demin, rahim sultanına, Bil ki hayran diye, ne çok sevdim seni.
Cehdin mazmun ilâç, zehre battığımda, Sayende yön buldum, keşfe kattığımda, Can suyunda doğdum, kulaç attığımda, Bil ki umman diye, ne çok sevdim seni.
Dağlardan da büyük, dert yüklü torbası, Hem ağlar hem güler, diriltmek çabası, Zamana peymandır, bir tek merhabası, Bil ki derman diye, ne çok sevdim seni.
Safda yer bulamaz, şerle damgalanan, Hüsran mateminde, boş şeyle aldanan, Tekmili hak mührü, sancak dalgalanan, Bil ki harman diye, ne çok sevdim seni.
Gün gece durmadan, beklenen rüyasın, Ömrün dem gölüne, aşk katan mayasın, Ay da güneş de yok, nurdan gür ziyasın, Bil ki şamdan diye, ne çok sevdim seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİL Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİL Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün gece durmadan, beklenen rüyasın, Ömrün dem gölüne, aşk katan mayasın, Ay da güneş de yok, nurdan gür ziyasın, Bil ki şamdan diye, ne çok sevdim seni.
Kutluyorum çok güzel bir şiir yüreğiniz var olsun selamlar....