(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üç dizelik-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üç dizelik-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efe'ce bir şiir daha...Çokkkkkkk çalışmam gerek Hocam çokkkkkkkk....Sizden öğrenecek çok şeyim var.. Şiiriniz ruhuma işledi...Kutlarım...Sevgim ve saygımla..
Usta ve yol gösterici bir yürek erbabından üçlemeler... ...
Şiirmizde yeri olan, ancak nadir kişilerin kullandıkları bir tür olarak aklıma kazılan şiir türü... Konu üzerinde fazlaca birşey yazmak gerektiği ve övücülüğünü dile getirme mecburiyeti olduğu halde, şiir tarihçe ve gerçeklerini, çeşitli sebep ve nedenlerle irdeleme fırsatı bulamamış olanları incitmemek adına, yazmadığım için, affımı dileyerek, başarılarınızın devamını diliyor, sevgi ve saygılarımı iletiyorum...
gelir mi gelir
duvarı üzerine
altında durma
VALLA HİÇ BELLİ OLMAZ HOCAM GELİR ,MALZEMELER YETERSİZ:)) EN İYİSİ TEDBİRLİ OLMAK SİZİN DİZELERİNİZİ OKUMAK AYRI BİLGİ AYRI TAD TEBRİK EDİYOR MÜBAREK KADŞR GECENİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM.SELAM SAYGIMLA..