(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Baba şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baba şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru bilinene kendimizi sözleyerek Güzel şeyler olacak diye gözleyerek Baba seni canımızdan çok özleyerek Koşup koşup sana geliyoruz baba Yüreğine sağlık Adnan bey.Allah rahmet eyleye
Amcam dünyanın en iyi insanlarından biriydi. Şahin ailesi onun sayesinde köklü bir aile oldu. Dört erkekk çocuğu onun desteği ile okuduk. O oldu bize kol kanat geren. O oldu bizi izleyen, gözleyen. Bir gün bile boş durmadı. Çalıştı, çabaladı, uğraştı. didindi. Helaldan kazandı, helalden doydu, helal kazancıyla bizleri doyurdu. Namazında, niyazındaydı. Hem dünyaya ait görevlerini hem ahrete ait görevlerini yerine getirdi. Ailenin gerçek anlamında direğiydi. Cesurdu, mertti, sözlerinde kasıt olmazdı, netti. Çok şeyler borçluyuz ona. Mekanı cennet olsun. Amin!
ALLAH RAZI OLSUN DURDU ABİÇİĞİM...ONALR KARDEŞTİ..TALADA TAPANDA BİR BİR BİRİNE EŞTİ..BİR BİRLERİNİ BAKIŞINDAN ANLARLARDI KIYMETİ AMCAM AZİZ ŞAHİNLE ÖBÜR DÜNYA DA DA BİRLEŞTİ..ALLAH MEKANLARINI CENNET ETSİN .. UNUTAMIYORUM UNUTAMIYORUM HANGİ KONUDA YAZARSAM YAZIYIM KOŞUP KOŞUP ONDA BULUYORUM KENDİMİ CANIM BABACIĞIM SENİ ÇOOOK ÖZLÜYORUM
Ben yaşıyorum tüm sevdiklerimle Hayat idare eder görüp bildiklerinle Çok şeyi öğrendik senin ilklerinle Koşup koşup sana geliyoruz baba
Doğru bilinene kendimizi sözleyerek Güzel şeyler olacak diye gözleyerek Baba seni canımızdan çok özleyerek Koşup koşup sana geliyoruz baba selam saiir dost.sayfanda baba ozleminde yazdigin bu harika duygu dolu siire ilk ben yorum koyim istedim. seni icden anliyorum derdin yeni heleee.... unutulmasi icin deyilde alismasi icin zaman cok. benimki 17 yil once olmus siirimden ozlemimi okudun. allah rahmet eylesin ruhu sad olsun.
babamı hatırlattınız bana, MEVLAm hepsine rahmet etsin ruhları şad olsun;
kaleminize sağlık, saygılarımla...