(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yani şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yani şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok olgunca bir davranış. Ben bile gösteremezdim belki. İster istemez biraz çekiniyor insan eleştiri yaparken ki; ben bu işin uzmanı değilim zaten. Naçizane okurken bende oluşan düşünceleri yazdım. Bu demektir ki siz çok çok ilerleyeceksiniz. Kırıcı eleştirilerde alacaksınız bazen, hatta benim gibi kızacaksınız ama içinizden düşünmeye devam edeceksiniz. İşte o düşünme anında insan bir hayli pişiyor. Nerede hata yaptığını düşünürken. Belki araştırmaya giriyor. İsim yamış şairler bu işi nasıl yamış, nereden nereye bağlantı kurmuş diye. İşte o an gelişmeye başladığınız anın başlangıcı oluyor. Ve her gün bir adım daha attığınızı görmek sizi mutlu ediyor. Sevgiler, selamlar. Tebrikler.
Doğru yer neresi. Ondan emin miyiz? Eminsek ve o doğru yere gitmek için çaba göstermiyorsak ah edip vah edip sızlanmaya gerek yok. Şiirin ilk üç dizesindeki akıcılığı dört ve beşinci satırlarda bulamadım. Belki biraz sabır ve üstünde düşünmek çok daha güzel olabilir. Saygılarımla
aslına bakılırsa doğru yer ve doğru zaman tam olarak neresi, bilmiyorum. çünkü şiir zaten özü itibariyle aynı ve küçük bir kentte yaşanılan özlemi anlatıyor. "sokaklara çıkacaksın bir vakit, yollar yorulacak, sözler susacak..." derken bilmediğim bir zaman dışarı çıkacaksın ve öyle geniş bir zaman dışarda kalacaksın ki gezmediğin yer muhabbetin olmayan konu kalmayacak demek istediğim asıl burada. ama asıl olan şu ki, bir türlü denk gelememek ve vuslatın bir türlü gerçekleşememesi... bütün bu olayların silsilesinde yanlış zamanda yaşamaktan kasıt aynı vakit -belki platonik- sevigiliyle aynı yerde olamamak, belki bir alt sokağında olma ihtimali olduğu halde doğru yerde olamamak kastedilen...yani bütün bir gün aranılanın nerede olduğunu bir türlü bilememek bir bakıma... biliyorum biraz fazla uzattım ilk kısmı ama anlatmak istediğim şiirdeki konunun biraz açıklığa kavuşmasıydı, onun dışında söylemek istediğim bu tür şiirleri yeni yazmaya başladım ve gerçekten de eleştiriye ihtiyacım var. bu konuda "Şiirin ilk üç dizesindeki akıcılığı dört ve beşinci satırlarda bulamadım. Belki biraz sabır ve üstünde düşünmek çok daha güzel olabilir." kelimeleriyle ifade ettiğiniz eleştiriler için teşekkür ediyorum gerçekten... şiiri şimdi okuduğumda akıcılığı bozmuş ve kopukluk olmuş biraz anlatmak istenileni anlatamamış o kısım... dediğim gibi eleştirilere gerçekten ihtiyacım var ve tekrardan teşekkür ederim. denk geldikçe eğer eleştirilerinizi esirgemezseniz çok memnun olurum açıkçası. öğrenecek çok şey var henüz eleştiri olmadan da öğrenmek imkansız. bu konuda da bana yardımcı olursanız eğer sevinirim. saygılarımla, sağlıcakla kalın...