(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Solumak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Solumak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğime sapladığın hançer(ler)in, Yaşam sıvımda boğulmakta şu an. Maziden kalma bir öfke boğazımı kavuran İçimde bir ur gibi sensizlikten beslenen Hadi kurtar onları delik deşik olmuş solumdan.
Ölü bir bedenle sevişmek gibi hayalinle olmak. Olmayan bir adresin kapısını yoklamak gibi sensiz olmaya çalışmak. Ruhumu üzerime kanata kanata diktiğim bir aşkı soyunmak gibi seni solumak.
Kutluyorum harika bir şiir okudum kaleminizden.Saygılarımla...
Yaşam sıvımda boğulmakta şu an.
Maziden kalma bir öfke boğazımı kavuran
İçimde bir ur gibi sensizlikten beslenen
Hadi kurtar onları delik deşik olmuş solumdan.
Ölü bir bedenle sevişmek gibi hayalinle olmak.
Olmayan bir adresin kapısını yoklamak gibi sensiz olmaya çalışmak.
Ruhumu üzerime kanata kanata diktiğim bir aşkı soyunmak gibi seni solumak.
Kutluyorum harika bir şiir okudum kaleminizden.Saygılarımla...