BİR GEMİCİK ALAMADIM
Otuz yıldır çalışırım,
Bir gemicik alamadım, Sefalete alışırım, Bir gemicik alamadım. Yaz demedim, kış demedim, Bu nasıl bir iş demedim, Kaldır bunu; boş demedim, Bir gemicik alamadım. Yaşım elli iki oldu, Uğursuzluk beni buldu, Emsallerin küpü doldu, Bir gemicik alamadım. Hakkı gözetelim dedim, Helalden kazandım yedim, Adaleti benimsedim, Bir gemicik alamadım. Harçlıklarımı harcadım, Tüm ceplerimi kurcadım, Anladım ki; torca idim, Bir gemicik alamadım. Yedim, içtim de doymadım, Bir tarafa hiç koymadım, Kimseleri soyamadım, Bir gemicik alamadım. Dost edinmedim küfürü, Baktığım her yer zifiri, Tükettim durdum sıfırı, Bir gemicik alamadım. Pişirdim ve yedim lavaş Yürüyerek yavaş, yavaş, Kendim ile ettim savaş, Bir gemicik alamadım Bilmedim gelir-götürü, Saydım eş ve dost hatırı, Bak işe bundan ötürü, Bir gemicik alamadım. Bunca seneyi devirdim, Oğuz’u yakıp kavurdum, Har vurup, harman savurdum, Bir gemicik alamadım. 25.08.2010 |
Bu eleştirilerinizi gören de hükümetin hiç iyi bir şey yapmadığını sanır.Bu eleştirileri yaparken yeni bir oluşum yeni bir parti adına yapsanız da bu yeni oluşumun daha iyi yapacağına inanarak böyle eleştirseniz olabilir derim.Ama nerde.Bu yapılanları eleştirirken eskiye dönelim de ne olursa olsun bizden olsun mantığı ön plana çıkıyor.Eskilerin suratını dahi görmek istemiyorum.Plesenk haline gelmiş kelimeler ,slogonlarla kalabalıkları kendine çekmiş 30 yıldır tiyatro sanatçısı gibi izlediğimiz ve ülkeyi geliştirmek bi yana krizlere sokan bu kişileri TV de gördükçe o kadar kötü oluyorum ki anlatamam.Konuşan kişiyi görünce dönemi aklıma geliyor o yüzden.Şimdi bunların adına mı hükümeti eleştiriyorsunuz.
30 yıldır bozulan anca düzelme sinyali gösteriyor.Sanki; bir yeri sulamak için baraj yaptınız da barajın suyu o bölgeye geldi ama düzelmesi yani o bölgenin arazisini sulayıp tarım yapıp durumunu düzeltmesi suyun gelmesindan daha çok zaman alır.Hükümetin yaptığı da budur.Yani enflasyonu düşürmüş,faizleri düşürmüş,teşvik yatırım primlerini arttırmış,güven getirerek germeyerek borsayı yükseltmiş sonuçta ülkemize yatırımın kaynağı olan kaynak-döviz getirmiştir.
Yapılanlar mı hemen aklıma gelenleri söyleyeyim:
ENLASYON düştü.
FAİZLER düştü.
NEMALAR ödendi.
KEY ÖDEMELERİ yapıldı(YANİ BUNLAR KEY VE NEMA ÖNCEKİ HÜKÜMETLERİN ÇARÇUR ETTİĞİ PARALAR HESAPTA DURMADI)
000000 paradan ALTI SIFIR atıldı.
DUBLE YOLLAR yapıldı.eskiden başlı kalan yarım kalan yatırmlar yollar tamamlandı.
BOLUDAĞI TÜNELİi açıldı.
KARADENİZ SAHİL YOLU yapıldı.
bütün okullar BİLGİSAYAR İNTERNET sistemine geçti.
ÖĞRENCİ OKUL KAYITLARI internet üzerinden yapılıyor.
ÖĞRETMEN TAYİNLERİ il olarak değil de okul olarak nokta tayin getirildi.
İşe girerken SÖZLÜ SINAV(YANİ TORPİL) kalktı.
TAYİNLERDE TORPİL kalktı.
KIBRIS SORUNU son bir atakla yapılması gerekenler yapıldı.seçim sonucu rumların niyeti bütün dünyaya gösterildi.
AVRUPA BİRLİĞİ konusunda yapılması gerekenler yapıldı.
ev kiraları enflasyonu tetiklediği için hükümet kolay ev sahibi yapmak için TOKİ ile TOPLU KONUTLARI arttırdı morgıç sistemini getirdi..
IRAK SAVAŞI konusunda savaşa girmemek üzerine elinden geleni yaptı(Tabi tüm yurtta savaşa hayır mitingleri yardımcı oldu bu kararda)
Milli eğitimde EĞİTİM SİSTEMİ değişti,ezberden uzak,sorgulayıcı kendine güven duyan bireyler yetişmesi için gerekli sistem yürürlüğe kondu.
BİLL GATES i ülkeye davet ederek Öğretmen ve polislere uygun BİLGİSAYAR KAMPANYASI başlatıldı.
İstanbulda bir SİLİKON VADİSİ kurulması vb yenilikler için adım atıldı.
ARAP SERMAYESİ Türkiyeye çekilmeye çalışıldı.Burgu kuleleri vb.Ama çok itiraz geldiği için arap sermayesine.Başarı sağlanamadı.(Türkiyedeki medya ve etkilediği grup sayesinde)
SOKAK GASPÇILARI (otaparkçıları) kaldırıldı.
KOMŞULARLA SIFIR problem politikası güdüldü saygınlık arttı.TİCARETİ ARTTIRICI yani ekonomik kalkınmayı sağlayacak hamleler yapılarak çoğu ülkelerle işadamlarıyla beraber gidilerek ticaret anlaşmaları yapmaları sağlandı.Çoğu ülkelerle karşılıklı olarak VİZELER KALDIRIRLDI.
Yolsuzlukların üzerine gidildi.ÇETELER ÇÖKERTİLDİ.En son aydın da ,antalyada ,hacı hüsrevde,konyada ,
Cep telefonları sisteme kaydedilerek CEP TELEFONU kapkaç yapılmasına son verildi.
Ekonomide büyüme sürüyor.%6 yıllık büyüme var.
Hükümetlerin cesaret edemediği İMAR BANKASI YOLSUZLUĞU ve takip eden olaylar zincirinin çözümü.
Kolay yoldan para kazanan PETROL YOLSUZLUĞU yapan çete çökertildi.(ist.da denizden tankerlerle kaçak akaryakıt ürünü satan çete çöketildi.)
Aklıma gelenler şimdilik bunlar.
Hiç verdiysem ben verdim veya benim vatandaşım-memurum işini bilir gibi bir laf duydunuz mu?
Emeklilerin AYLIĞI İSTERLERSE evlerine iletilecek.
ONE MİNUTE
ÖSYMDEKİ sınav yolsuzluğu üzerine gidilmesi,komisyondaki bir kişinin dersanesi bulunmasının ortaya çıkması soucunda tüm SORU BANKALARININ iptal edilmesi.
BOĞAZA TÜP GEÇİT
BOĞAZA 3.CÜ KÖPRÜ
Türkiyenin dünyada meydana gelen krize tutulmaması Dolayısıla KREDİ NOTUNUN BİR KAÇ DERECE YÜKSELTİLMESİ.
B2 ARAZİLERİNİN SAHİBİNE SATILMASI.
ADRESE DAYALI KAYIT SİSTEMİNİN KURULMASI
MEMURLARI KDV FİŞİ TOPLAMAKTAN KURTARMASI
VATANDAŞIN HASTAHAEDE KUYRUK BEKLEMEMESİ
Doktorlara TAM GÜN yasası çıkartıp hastahanelerde kalite artırımı,önc muyeneme gel dönemi ve bıçak parası tarih olacaktı.Gelişmeleri engelleyen kurum olmasa idi.
Hükümet kaynak bulmaya çalışırken TÜRK TELEKOMu yüksek fiyata satmaya engel olan sonrada ucuz gitmesine sebeb olan kurumun yapısının ülkenin lehine değişip böylesine zarar ettirmemek için Anayasa refarandumu düzenlemesi.
Demokrasinin geleceğini teminat altına almak için darbe olasılığının ortadan kaldırmak için Referandum düzenlemesi.
ECZANELERİN pahalı ilaç satmasının önüne geçilmesi.
HASTAHANELERİN ACİLLERİNDE PARASI OLMAYAN HASTA GERİ ÇEVRİLMEYECEK.ÜCRETİ GENEL GİDERLER GİBİ bir hesaptan karşılanması.
Çiftçilere ucuz kredi imkanı.
Domuz gribi konusunda hem aşı temin etti hem de isteyen vurulsun diyerek ,alışageldiğimiz radyosyonlu çayı içen" bak içtim bişey olmadı "diyen bakanlara inat cesaretini ve halkını düşünen bir lider oluğunu ortaya koymuştur.
Halka söyleyecek hiç bir sözü olmayan siyasilerin,bütün bunları örtmek, gelişmeleri halka duyurmamak için gemicik,recepbey,çömelme gibi sadece laf salatası kelimelere takılıp kalmayalım ve oyunlarına gelmeyelim.
Ne demişler: Y İĞ İ D İ Ö L D Ü R H A K K I N I Y E M E