Kal deseydin, gidermiydim hiç yasak olsanda bana saklanırdım koynunda acıtırmıydım kalbimi sensiz bırakırmıydım kendimi gözlerinle gözlerime serin bakışın aklımda sesin hala kulaklarımda kal deseydin gidermiydim hiç....
Kal deseydim gidermiydin hiç kalırmıydım böyle sensiz ağlarmıydım hep sessiz kaparmıydım kapıları atlarmıydım ateşe gidecektin günün birinde ama tenin tenimi çekerken bu yürek sen derken kokun hala üzerimde iken kal deseydin gidermiydin hiç....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAL DESEYDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAL DESEYDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kal deseydin, gidermiydim hiç yasak olsanda bana saklanırdım koynunda acıtırmıydım kalbimi sensiz bırakırmıydım kendimi gözlerinle gözlerime serin bakışın aklımda sesin hala kulaklarımda kal deseydin gidermiydim hiç....
Kal deseydim gidermiydin hiç kalırmıydım böyle sensiz ağlarmıydım hep sessiz kaparmıydım kapıları atlarmıydım ateşe gidecektin günün birinde ama tenin tenimi çekerken bu yürek sen derken kokun hala üzerimde iken kal deseydin gidermiydin hiç....
------------ Her mısranda bir güzellik ve istem vardır O duygularla bende yaşamak isterdim.Sanki ben söyledim siz yazmışsınız bu güzel şiir için tebrikler... Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...
Kal deseydin, gidermiydim hiç yasak olsanda bana saklanırdım koynunda acıtırmıydım kalbimi sensiz bırakırmıydım kendimi gözlerinle gözlerime serin bakışın aklımda sesin hala kulaklarımda kal deseydin gidermiydim hiç....
Kal deseydim gidermiydin hiç kalırmıydım böyle sensiz ağlarmıydım hep sessiz kaparmıydım kapıları atlarmıydım ateşe gidecektin günün birinde ama tenin tenimi çekerken bu yürek sen derken kokun hala üzerimde iken kal deseydin gidermiydin hiç....
Sevgili şaire;duyguların doruğa çıkdığı ,semaya karıştığı an ,öyleki o an zamanın durduğu nefeslerin kesildiği an çok güzel bir anlatım yüreğinize ,kaleminize sağlık, esen kalın sağlıkla kalın.
Kal deseydim gidermiydin hiç kalırmıydım böyle sensiz ağlarmıydım hep sessiz kaparmıydım kapıları atlarmıydım ateşe gidecektin günün birinde ama tenin tenimi çekerken bu yürek sen derken kokun hala üzerimde iken kal deseydim gidermiydin hiç.... tebrikler saygı ve salamlarımla....
Kal deseydin, gidermiydim hiç yasak olsanda bana saklanırdım koynunda acıtırmıydım kalbimi sensiz bırakırmıydım kendimİ YAŞANMAMASI GEREKEN9 KEŞKELERİN YAŞANDIĞI BİR YAŞANMIŞLIĞIN ÇOK GÜZEL VE DUYGULU BİR ANLATIŞINDAKİ BAŞARI ARTIK HERKES TARAFINDAN DAHA BİR TAKDİR GÖRMEYE BAŞLADIĞININ RESMİ DEĞİLMİ BU YORUMLAR..KUTLUYORUM YÜREĞİ VE BAŞARIYI.
Çağır beni çağırda büyüsün içimde biriktirdiğim bütün yalnızlıklarım! Adım adım büyür yalnızlık yürüdükçe devasallaşır kimsesizlik! Dur!Ne olur Sende gitme! Yalnızlığın üzerime yüklediği bu sessizlik artık beni boğuyor. Buradayım baksana karanlığın tam ortasında. N’olur artık gitme. Sana çok ihtiyacım var. Kurtulmak istiyorum ama koşamıyorum.Çaresizlik öyle bir bulaşmışki bu sokaklara takılıp düşüyorum. Off.. bu kadar mı zor sen bu kadar mı zor sensizlik!! Canım o kadar çok acıyor ki.. Artık bağırmak istiyorum sesimin yettiğince. Bağıra bağıra ağlamak ve haykırmak istiyorum "Anla artık anla!! seni seviyorum" diye. Ama olmuyor işte. Ve yine o şarkı başlıyor bir uğultu misali; Biliyormusun..... "Seyirci kaldıysam bu yürek yangınlarına..Her yıla bir nefes tutar oldum.. Arta kalan küllerden..Kurşuni sevdalara bir adım var..
Lakin.. Yüreğime adım geçmiyor.. Ömür defterimden hüzün yapraklarını yırttım.. Ama.. Yüreğine adı’mı astım.."
Harika duygulu bir şiir okudum sayfanızdan. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
Kal deseydim gidermiydin hiç kalırmıydım böyle sensiz ağlarmıydım hep sessiz kaparmıydım kapıları atlarmıydım ateşe gidecektin günün birinde ama tenin tenimi çekerken bu yürek sen derken kokun hala üzerimde iken kal deseydim gidermiydin hiç....
bana kalırsa gitmezdi diyorum.. ama gerçeğini kim bilebilir ki, hele hele kokusu üzerinizdeyken.. belki de gitmezdi.. valla ben olsam gitmezdim ama "neeerde bizde öyle talih, vefasızlara talih kuşu konar, bizede kör salih.. efendim esprili ve şakalı gerçekler bir yana sizi, şiirinizi, ve yazdıran yüreğinizi kutluyorum haberiniz ola.. kaleminiz daim olsun.. * * * sevgiler, selamlar.* * *
Tebrikler, Gerçekte, insanlar ilişkilerini yıkarken, gönül dünyalarında bir yurt edinmeden ,şarhoş bir halde iken veya akılları uzaya fırlamışken,bendleri yıkarlar,surları deler geçerler.Ne sınır tanırlar,nede tabu tanırlar.Büyük bir kasırga,meşhur bir hortum gibi eserler,ilişkilri yerle bir ederler. Amma velakin bu kadar acımasız iken bile, sen kal deseydin derler, ne zaman?yıllar sonra değil.Hemen sonra .. ayrılığın acısı yüreklerini kavururken.Sen kal deseydin ne o giderdi, ne de sen.. ikinizde birbirinize kenetlenirsiniz zannedersin. Halbuki, ikiside birbirine bu kal kelimesini üstü örtük tesettürlü kelimelerle cok söylemişlerdir.gururu incinmesin diye devrik cümleler ilede nota çekilmiştir.Ama dinleyen kim?O ayrılıkta ne mendil sallanır nede bir kol?Giden her biri memnınki dönen yok seferinden.. Varsa da dönen, sende kal dendiğini duyup, başka bir iskelede demir atma imkanı olmayanları son kurtuluş gemisidir.Veya bir şeylerin hala var olduğuna iananaların eseridir. Son omlu yıllarda ise adet, tez elden evlenip, sende kal demeden, adliye koridorunda kucakda bir ebbek olsun ve ya olmasın yıldırım ayrılmalar.. Yüreğine,kalemine sağlık.Var ol.Güzel şeyler gibi görünmesede, temennilerin şiirsel olarak güzeldi.Kal deseydi,bende şimdi dünyaya gelmeyecektim. Başarılarının devamını dilerim.
Merhabalar üstat:Çok güzel açıklamayla dile getirdiniz kal deseydini.Ewet her şey zamanla çok çabuk oldu bittiye geliyor keşke hiç kal deseydimler yaşanmasa saygılarımla
gidermiydim hiç
yasak olsanda bana
saklanırdım koynunda
acıtırmıydım kalbimi
sensiz bırakırmıydım kendimi
gözlerinle gözlerime serin bakışın aklımda
sesin hala kulaklarımda
kal deseydin
gidermiydim hiç....
Kal deseydim
gidermiydin hiç
kalırmıydım böyle sensiz
ağlarmıydım hep sessiz
kaparmıydım kapıları
atlarmıydım ateşe
gidecektin günün birinde ama
tenin tenimi çekerken
bu yürek sen derken
kokun hala üzerimde iken
kal deseydin
gidermiydin hiç....
------------
Her mısranda bir güzellik ve istem vardır
O duygularla bende yaşamak isterdim.Sanki ben söyledim siz yazmışsınız bu güzel şiir için tebrikler...
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...