(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun bir süre (iş yoğunluğu nedeniyle) şiir ve sitemizden uzak kaldım maalesef. Ancak gördüm ki, hecenin yüzakı şairlerimiz yazmaya devam ediyor. Hem de çok güzel yazmaya... Bu beni çok mutlu etti. Tebrik ve saygılarımla Sayın Canbolat.
İlhamın ayak sesi canlanırken şuurda Belagat sancısıyla yandıkça yanacaksın Mana ahenk süzecek filizlenen şiirde Gönlünün sırlarına kandıkça kanacaksın ******************************************** Şairin tek besini ilhamıdır. Yoksa ruhunu , ne besleyebilir ki?
Yine çok güzel bir üslupla harika dizeleri bizimle paylaşmış olmandan mutluluk duydum.. Sevgili Murat, sağol kardeşim benim! Kutluyorum!
babidim tarafından 8/26/2010 12:09:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
kesinlikle doğru.. ben bir şeyim,demek o kadar da kolay değil.. ben ressamım,ben heykeltraşım,ben besteciyim,ben yazarım,ben şairim,demek hiç değil.. muhteşemdi şiir.. kutlarım dostum.. sevgimle..
Şair, ilk kıtada; insana şiir bilgisini veren onu yetiştiren bir okuldan söz ediyor. "Çile okulu"
Sözlükler kelimelerin anlamını biçimsel olarak verseler de anlatamazlar. Eğer bir şair hayatında bir kez olsun haksızlığa uğramadıysa adalet kavramını, yoksulluk çekmediyse yoksulluk kavramını, hasretler çekmediyse aşkı asla anlatamaz
Kutlarım değerli Murat Hocam Estetik ve içerik olarak çok anlamlı ve güzel buldum