Bir akşamüzeriydi, havalar kararırken Halk eve dönüyordu, batım loş sararırken Ve sokak lambaları, aniden yanıyordu Kimi mutlu dönüyor, kim kimi tanıyordu.
Zengin dertsiz yaklaşır, kul evinde paklaşır Yorgun dönen garip kul, eşi ile şaklaşır Bir tebessümle başlar, umut besler yeniden Tüm yorgunluğu gider, bir oh çeker aniden.
Evin direği baba, hiç bakma kaba saba Ya evin iç işleri, güzel eş ister baba Yuvanın temelidir, bu muhteşem ikili Yıllar akarken hızla, meyve versin dikili.
Bebekler ağlar birden, neşe saçar çocuklar Sorumluluk başlar şık, yarındır bu çocuklar Önce sağlıklı olsun, kalpleri sevgi dolsun Anne baba ve çocuk, bu üçlü dürüst olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarındır Bu Çocuklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarındır Bu Çocuklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evin direği baba, hiç bakma kaba saba Ya evin iç işleri, güzel eş ister baba Yuvanın temelidir, bu muhteşem ikili Yıllar akarken hızla, meyve versin dikili.
Bebekler ağlar birden, neşe saçar çocuklar Sorumluluk başlar şık, yarındır bu çocuklar Önce sağlıklı olsun, kalpleri sevgi dolsun Anne baba ve çocuk, bu üçlü dürüst olsun. yazan yüreğiniz dert görmesin,kaleminize, yüreğinize sağlık...
Ya evin iç işleri, güzel eş ister baba
Yuvanın temelidir, bu muhteşem ikili
Yıllar akarken hızla, meyve versin dikili.
Bebekler ağlar birden, neşe saçar çocuklar
Sorumluluk başlar şık, yarındır bu çocuklar
Önce sağlıklı olsun, kalpleri sevgi dolsun
Anne baba ve çocuk, bu üçlü dürüst olsun.
yazan yüreğiniz dert görmesin,kaleminize, yüreğinize sağlık...