(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MARDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MARDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel ve baya uzun olmasına rağmen mardini anlatmaya yetersiz kalmış :) şiirinize eleştirim yok gerçekten güzel bir anlatım fakat konu mardin olması yönüyle kaybetmişsiniz :) çünkü mardin okunulacak bir şehir değil bizzat yaşanılması gidilip görülmesi gereken bir şehirdir :)
11-Yazın damlarda tahtlara kurulursun, Gökte uçan güvercinlere vurulursun. __________ çok tatlı bir anlatım:)
Midyat'ta görev yapıp gelmiş bir arkadaşım vardı. O kadar güzel anlattı ki, çok görmek istedim ama o zamandan beri seyahat fırsatım olmadı. Hâlâ içimde kaldı görme arzusu. Çok güzeldi şiir, tebriklerimle
ŞEHİRLERİ TANITAN ŞİİRLERİ YAZMAK ZORDUR ÖZELLİKLE KAFİYE AÇISINDAN. ŞİİRİNİZDE DE GÖRÜLÜYOR ZATEN, AMA ÇOĞUNLUKLA BAŞARILI BEYİTLER. AMA NEDEN NUMARALANDIRDINIZ ANLAYAMADIM, HERBİRİ AYRI BEYİT OLARAK MI YAZDINIZ BİLMEM AMA GEREKSİZ BENCE, TEK ŞİİR GİBİ DE OLURDU. BAŞARILAR...
şiirinize eleştirim yok gerçekten güzel bir anlatım fakat konu mardin olması
yönüyle kaybetmişsiniz :) çünkü mardin okunulacak bir şehir değil
bizzat yaşanılması gidilip görülmesi gereken bir şehirdir :)
11-Yazın damlarda tahtlara kurulursun,
Gökte uçan güvercinlere vurulursun.
__________
çok tatlı bir anlatım:)