(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Funda Sağlam için akrostiş şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Funda Sağlam için akrostiş şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üşümüştü kelimler, hüzüznlüydü... ürperti soğuktan gelmiyordu; aşkını, sevdasını kaybetmişliğinden, yalnızlığın ucube köhneliğinden geliyordu ve bir melek çıka geldi; sıcacıktı elleri, ona uzattı ve sevgiyle sardı yalnız kelimeleri... artık korkmuyordu bir kelebek misali bahara uyanmıştı ve meleğin elinde yine özgürce kendini ifade edebiliyordu... bu meleğin adı fundaydı... o gün bu gündür kelimler cümlelelrini sevgiyle kurarlar:)
hüzznlü gam akrostijin anlamalı ve güzeldi kutlarım eyvallah...
bence cevap için gecikmediniz, zaten harika akrostijle vermiştiniz, tekrar kutluyorum, iki şiir yazan kişinin birbirrini övmesi kadar güzel bişey yok genelde kıskanırlar ama görüyorum ki açık yürekli iki harika insansınız, sayğıyla eğiliyorum şapka çıkartarak
O serthat ki, benim toprağım, o Serhat ki, sınır kentim ve o Serhat ki, sevgili Fundamın yürek sesi. Ne güzel bir itaf, teşekkürler şair, tebrikler. Selamlar.
Beğendiğine çok sevindim.Sen herşeyin en iyisine layıksın.O güzel yüreğin inşallah seni gerçekten hakedecek yeni sevdalara yelken açsın.Sevgilerimle...
DRİNCESIZI tarafından 9/5/2011 12:24:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
DRİNCESIZI tarafından 8/25/2014 6:31:51 PM zamanında düzenlenmiştir.