kanıyordum... çığlıklar kadar sessiz bir gecede heceliyor sureti gam onurum aldatılmayı kaldıracak kadar, ağır değildi ben!!küfürleri savurup öfkeli bir hınçla yüzsüz bir korkaklıkla...kamçısına söverek yüzüne tükürüp gideceğim kadar basit değildi Terk edişin limanlarında Aşk kirpiklerimde intihar eder
bağladım yüreğimin sınırına! korkunun adımlarına 3 günah Rabb bana cellat kadar şevkatli Lanet mi okudu hangi duamdan feragat edip orucumu bozayım
sinirler gerildiğinde kanlı nehirlerle karşılaştım,geri de dönmedim mülteci ruhumu kuşatmak için zerlerine ilişen nefeslerin siyahı gireriçeri ve dinmeyen ayak sesleri yüzüm bir merdiven basamağı sinsi adımlarla çıkıp gittiğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kanıyordum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kanıyordum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm aşklarını artık açılmayacak parantezlerin içine hapsetmiş virgülsüz bir hayatın toprak altına gömülü hücreleriyle yeniden doğmayı deneyen bilinmezliğin kıyısında. oysa sen melankolik rüzgârla gelen cümlelerin en dik yamaçlarındaki uzunluğu olduğunu sanarak bir türlü anlayamadığın acı dolu sevdanın ketum dilini tecritli ellerinle bırakmasını ayrılığa sanışlarının yanılgısında kalan gözlerin dayanacak gücünün olmadığını görmedin konuşunca mahkûm susunca mahrum bırakıldığın yüreğinde artık susuşlara gebe olan bir acı hayl gizliydi. dizelerinzi çok harıka..efendim..okurken sankı kahramanalrdan birini canlandırmış gibi oldum..yazan kaleme daimi tebrik ederim..
Kutluyorum kaleminizi.
Selam ve dua ile,
AÖ