Harası var atların, eksik olsun yatların Satrançta var matların, havalıdır katların Giyim açık giysi şık, sık arazi geniş sık Aç kapı çalınca tık, aşk geliyor tıkla tık.
Cambazın ipi ince, ince kıvırır ince Şuh alımlı kadınsın, aşksın çöl su emince Yâr deme her gelene, gitme deme gidene Bağışlamakla olmaz, aşkım deme yitene.
Makas ile biçelim, uğruna mey içelim En güzeli seçelim, kendimizden geçelim Takılma kökten aşka, hayat olsun bir başka Tek anı heba etme, aşk bile gelsin aşka.
Derindir kuyu dibi, aşk olup ak su gibi Gözlerin iyi baksın, kalbe aksın su gibi Manevi aşk ile sev, bedenin olsa da dev Dağlar kırlar bayırlar, aşka bir ev olsun ev.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşka Bir Ev Olsun Ev şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşka Bir Ev Olsun Ev şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hece nin dönüm noktası 14lük harikasınız ne diyeyim.kutluyorum sizi nirvananın kapılarına ayak basmışınız.hece tarzı yazamam ama iyi bir hece okuyucusuyumdur. tebrik ediyorum.