(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Onlar Deliler Sevemediler! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Onlar Deliler Sevemediler! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
galiba en çok seviyor gerçegini onşlar yaşıyor ve sıradanın içindeki sıradanı en güzel haliyle onlar yaşıyor gersi polyanacı silüetler sevgiler güzel şiiri kutladım
Aslında çoğumuz sevgiyi başka şeylerle karıştırırız. bunun nedeni çoğunlukla, gerçek sevginin özel olduğunu söyleyen romantik sevgi efsanesinin egemenliğidir. belki de dünyamızı etkileyen en güçlü yanılsama sevginin bir bağımlılık haline gelmesidir. fakat, kalbimizin birisine veya bir şeye bağımlı hale geldiği anın tamamen farkındalığındaysak, kalbin doğal enerjisini, yani sevgiyi; üzüntüye, öfkeye ve korkuya dönüştürdüğümüzün de farkına varırız ve sonra da bu güçlü duyguların nereden geldiğini merak ederiz.böylece sevgi ihtiyacımızı karşılamak için istediğimiz şeyi veya kişiyi elde etme fikri doğar. Sevginin elde edilmesi gerektiği fikri öylesine güçlü bir yanılsamadır ki, yaptığımız hatayı çoğumuzun görmesi hemen hemen imkansız hale gelir bu kısa ama muhteşem bir şiiri yazmanız ve okuduğumda aklımdan geçen onca kelimelere rağmen son cumlem aşk ile sevda ile deli divane olan gönlü kimse görmez sevmedikce, bilmedikce, yaşamadıkca.asıl allahına akdar seven deli değildir..deli olan o harıka ve muhteşem olan sevgiyi görmeyenlerdir..canı yurekten katılıyorum efendim.. saygılarımla..
DELİLİK İLE DAHİLİK ARASINDA İNCE BİR ÇİZGİ OLDUĞUNU BİLİYORUZ.
DELİ DEMİŞ YA:SİZ Mİ DELİ SİNİZ YOKSA BİZ Mİ DELİYİZ?....KİM BİLİR?