(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Marmara ''ya döktüm şiirlerimi ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Marmara ''ya döktüm şiirlerimi ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mutlulk aşkla sınırlı değildir , bir çiçeğin rengine, yağmura , rüzgara, kışın sıcağa, yazın serin anlara hasret kalınmazmı ? hasretin bittiği her şey , mutluluğun adı değilmidir? :))
Şiirinizi yayınladığınız anda okumuştum.Ne anlatmak istediğinizi düşündüm uzun uzun.Sonra malum ki bugün 17.Ağustos Depreminin yıl dönümü ve bugünlerde yaşanabilecek Marmara depremi ile ilgili bir çok söylemler var.Denizde çoğalan balıklar acaba buna mı işaretti!Etkili yorumdaki açıklamalarınızdan sonra kendi kendime güldüm.Bir şairi şiir yazmaya heveslendiren kalbinizi ve insanı düşündürmeye sevk eden şiirinizi gönülden kutluyorum.En kalbi selam ve saygılarımla...
bu kadar güzel anlatılabilirdi ancak şairin ifade ettiği şiirin derinliği...Denizler kadar okyanuslar kadar kuvvetli geniş olsun şiir dünyanız kaleminize yüreğinize sağlık selam ve saygılarımla.
demekki bir şiirle çoğalamadık ve kıymet bilemedik şairem.. sizin şiirlerinizi denize dokturecek ne yaptıysak özrümüzü bağışlayın lütfen bir balık akdar değerimiz avr ise bize dokun şiirlerinizi bizlerde çoğalalım..çoğalalım ki şiir nedir sevgi nedir şiir yurekli olmak nedir hep beraber hissedelim tek yürek. olmaya hazır okadar çok güzel yürekli dostalrımız var iken.. saece şiire bir vecizeydi..şairem saygılarımla çok harıka dizilişti mısralarınız.. kısa ama öz bir anlatım..saygılarımla efendim..kaleminzi daim olsun..
lütfen ben teşekkür ederim sizin şiirlerinizi hep okurum..efendim ve içimden geldiğinin en güzelini yazmak istedim..önceki şiirlerinizdeki yorumlarım biraz iyi olmasada butun gayretimle bu muhteşem kısa ama anlam dolu şiirle butunleşmk istedim..sizi saygı ile en içten dileklerimle anıyorum..ben şuanda ANKARADAYIM.NE OLRUSA OLSUN YÜREĞİNİZ DAİM OLSUN EFENDİM..SAYGILARIMLA..
Tşk ederim ilinizi bilmediğim dost kalem... Çok eski bir şiirim bu , mailime bir siteden msj gelmişti;bir kaleme yorum yapmıştım fazla da anlamlı değildi şiiri;şiiri inceleyip yorum yazdım duygu anıdır diye ,sayenizde sebebi siz oldunuz şiir yazmama demişti .Çok duygulanıp yazmıştım bir şeyler xerebilmek adına okura...
bir çiçeğin rengine, yağmura , rüzgara,
kışın sıcağa, yazın serin anlara hasret kalınmazmı ?
hasretin bittiği her şey , mutluluğun adı değilmidir? :))
tebrikler
karan