(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir esmeri sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir esmeri sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dertli Yüksel der ki, ölmeliyim ben, Huri güzel olsa, sevmem daha ben, Aşk sevda yalanmış bilsin bilmeyen, En güzel olan aşk yaşam aşkı der.
A.Yüksel Şanlı er 15 Ağustos 2010-08-15 Antalya evet hem en güze hem de en zor aşk yaşam aşkıdır, yaşayan bilebilir bu aşkı ancak, teşekkürler, tebrikler, saygımla,selamlar...
Ayrı bir tadı ve akıcılık var şiirlerinizde. Şiirdeki sanatlara vakıf olmanızdan, bilgi birikiminizden kaynaklanıyor. Tebrik ederim değerli kalem dostunu, çok güzeldi. Selamlarımla.
Bir esmer sevilmiş yürekten, tokat yenmiş Felek’ten, Sevgi güven ister, yalan sözlere kanmış çok sevilen. Kalp niçin ağlamasın, hak edilmeyen hicran elinden! Gönül bir daha sever mi, yaşlar akınca gözlerden!
Şiirinizi gönülden kutluyorum hocam. En kalbi selam ve saygılarımla…
Dert sarmış her yanı ateşim çıkar, Ağlasam gözlerden kanlarım akar, Unutmaya çalışırım yüreğim kalkar, Yanan aşk ateşim kül oldu, bitti.
Dertli Yüksel der ki, ölmeliyim ben, Huri güzel olsa, sevmem daha ben, Aşk sevda yalanmış bilsin bilmeyen, En güzel olan aşk yaşam aşkı der.
A.Yüksel Şanlı er ------------------------------- Üstadım harika çok güzel bir şiir yüreğine sağlık . Sağlık sıhhat hayırlı ömür dilerim efendim .Selamlar saygılar.
Dertli Yüksel der ki, ölmeliyim ben, Huri güzel olsa, sevmem daha ben, Aşk sevda yalanmış bilsin bilmeyen, En güzel olan aşk yaşam aşkı der. Yüreğinize sağlık dost şair.Kutladım selam ile
Dert sarmış her yanı ateşim çıkar, Ağlasam gözlerden kanlarım akar, Unutmaya çalışırım yüreğim kalkar, Yanan aşk ateşim kül oldu, bitti.
Dertli Yüksel der ki, ölmeliyim ben, Huri güzel olsa, sevmem daha ben, Aşk sevda yalanmış bilsin bilmeyen, En güzel olan aşk yaşam aşkı der.
Sevgili dost yinede sevmek çok güzel seveceksin her şeyi gönülden seveceksin sevgi ayrılığıda birleşmişide hep acı verir yüreklere acı biber gibi acı verir ama vazgeçilmez bir haz Seven yüreğin dert görmesin selamlar
Bir esmeri sevdim, el oldu gitti, Benim şu yüzlerim, gülmedi gitti, Yıllarca ağladım onun yüzünden, Yanan aşk ateşim kül oldu, bitti.
Uzanılamayan meyva tatlı olur demişler. Hepimizin mazisinde böyle hüsranla biten aşklar var. Hislerimize tercüman oldunuz şair arkadaşım. Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
Huri güzel olsa, sevmem daha ben,
Aşk sevda yalanmış bilsin bilmeyen,
En güzel olan aşk yaşam aşkı der.
ölümüne sevda ne güzel çok duygulandım.....
sevginiz hiç bitmesin...