bir yaz rüzgarı gibi .....estin,geldin girdin gönlüme keşfettin beni ......ve de sıcaklığın da yüreğimi ......ne oldu sanki üzüldük gülemedik çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZ RÜZGARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZ RÜZGARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir yaz rüzgarı gibi .....estin,geldin girdin gönlüme keşfettin beni ......ve de sıcaklığın da yüreğimi ......ne oldu sanki üzüldük gülemedik çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi
.. ahenksiz eşitlik mi ? ahenkli eşizsizlik mi. sanki denklem sonuç itibariyle doğru ama geldiği ruzgarla savrulmuş saçlarınızdan sonbaharlara.. kalemınız daim yüreğiniz esenlikte kalsın. güzeldi. .
bir yaz rüzgarı gibi .....estin,geldin girdin gönlüme keşfettin beni ......ve de sıcaklığın da yüreğimi ......ne oldu sanki üzüldük gülemedik çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi....
Tebrikler,
Tüm denklemler çözülür.yeterki iki niceliğin eşitliğini gösteren bağlantının var olduğu ve arasına gerekli işaretin vurulduğu bilinsin. Nasıl ki,Denklemlerde eşitlik değişkenlerin belirli değerleri için sağlanır ise, gelenin ve karsılayanın değişkenlerinin de bilinmesi halinde bu denklem çözülür.Değişkenlerin her değeri için geçerli olan eşitliklere sahip olsun gelen rüzgar ve onu gönlünde hisseden varlık ,bakın işte o zaman denklem çözülür ve özdeşlik bile yakalanmış olur.
Rüzgar gibi geldi denklem, ve aranızda kuruldu ayrı bir denklem.bu denglem kimyasal bir reaksiyonun kantitatif yani (nicel) görünüşünü, sembollerle gösterdiği şekli oldu.Şöyle özetlesek acaba Enerji ve kütlenin korunumunu gösteren bir kütle balansı veya bir eşitlik olarak tesis edilen denkleminiz çözülemeden gözlerden kayboldu. Birde GÖNÜL macerası ve AŞK sır dünyası denklemi varki, oraya girmeyelim.Çok ustaca ve basarılı bir anlatım.Eserinizi ve kaleminizi tebrik ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.. Saygılarımla,
bir yaz rüzgarı gibi .....estin,geldin girdin gönlüme keşfettin beni ......ve de sıcaklığın da yüreğimi ......ne oldu sanki üzüldük gülemedik çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi....
serapertence(gönülle sohbet) ÇOK ÇOK HARİKA BİR GÖNÜLLE DERİN ANLAMLI SOHBET DÖNDÜM DÖNDÜM OKUDUM SEVGİ VE SELAMLARIMLA SAYGILAR DEĞERLİ KALEM DOSTTUM ESELİKLERLE,,
Hiçbir açmaz çözümdüz değildir can, yeter ki iletişimler sağlıklı olsun, yeter ki karşılıklı hüsnüniyetler gerçek olsun. Şiiriniz kısa ama çok anlamlıydı. sizi gönülden kutluyorum can. Bilal esen
DEĞERLİ ŞAİR DOSTUM KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.. BAZEN YA CÖZÜLEMEZSİN YADA CÖZEMEZSİN.. SEVGİLER YÜREĞİNİN MİR KÖŞESİNDE DÜYÜMLENİR KALIR.. GÜZEL MANA TEŞKİL EDEN SATIRLARDI KALEMİNE SAĞLIK.. SAYGI VE SEVGİLERİMLE
bir yaz rüzgarı gibi .....estin,geldin girdin gönlüme keşfettin beni ......ve de sıcaklığın da yüreğimi ......ne oldu sanki üzüldük gülemedik çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi
matematik sorusu gibi ne güzel anlatım dı kutlarım saygılarımla
çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi.... .....
Yaz rüzgarı,matematikten bütünlemeye kalmış öğrenciler gibi esmiş.. Geçmek için çözümlü kitabı gerekiyor,ya da epey emek harcamak çözmek için denklemi.. Kısa,öz,anlamlı dizeler..Kutlarım arkadaşım,sevgiler..
Nasıl ki insan beyninin bütün sırları hâlâ çözülemediyse sosyal ilişkilerimizin bazen anlaşılmaz yanının olması gayet doğaldır. İnsanlar, benliğini etkileyen bileşenlerin rotasında çoğu zaman duygusallığı yaşarlar. Birçok dostluğun, arkadaşlığın temeline bakacak olursak; duygu ve düşüncelerimizi paylaşmaya aç olduğumuz zamanlara tesadüf ettiğini görürüz. Keşfedilmek aynı ortamlarda bulunmaktan kaynaklanır. Arada kurulan bağlara sebep, dost canlısı oluşunuzdandır. Şiirinizi gönülden kutluyorum Serap hanım. En kalbi selam ve saygılarımla…
bir yaz rüzgarı gibi .....estin,geldin girdin gönlüme keşfettin beni ......ve de sıcaklığın da yüreğimi ......ne oldu sanki üzüldük gülemedik çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi....
DEĞERLİ ŞİİR DOSTU ARKADAŞIM ANLAMLI GÜZEL SÖZLER YAZAN KALEMİN DAİM OLSUN SAYGILARIMLA
En önemlisi sadeleşmek,çözülmesede denlem sadeleşince hayattan olan bitenden dış etkenlerden samanlık seyran,harikaydı şiir baştan sona saygım ve sevgimle,Serap Hocam...
bir yaz rüzgarı gibi .....estin,geldin girdin gönlüme keşfettin beni ......ve de sıcaklığın da yüreğimi ......ne oldu sanki üzüldük gülemedik çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi....
Saygıdeğer Serap Hocam Şiiriniz çok güzel herzemanki tadında Kutlarım değerli kaleminizi Saygı hürmetlerimle......
bir yaz rüzgarı gibi .....estin,geldin girdin gönlüme keşfettin beni ......ve de sıcaklığın da yüreğimi ......ne oldu sanki üzüldük gülemedik çözemedik ikimiz de ......aramız da kurulan denklemi....
Sevgili dost bazen çözülemeyen denklemler hep var olmuştur .Bizim çözemediğimiz denklemlerde yuapacağımız şey Allaha havale etmektir hepsini çözmeye kalkmak b ana göre bir matematik öğretmeni olarak da olsa saçma geliyor bırak kaldığı yerde kalsın Yazan yüreğin müsterih Allah yar ve yardımcın olsun selamlar saygılar
yüreginize saglik sevgili serap ertence
sonsuz sevgimle