(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVET -DENMELİ- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVET -DENMELİ- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zalimlerin zulmünün ayuka çıkıp zulum oldgunu kabul etirenler nasılsınız ... şimdi hesap sormak için tamda vakti .. nasıl değişti bu kadar şey ...hani onlar ne derse dogruydu ............
Balık baştan kokar, neylesin kuyruk, Hiç yoktur garabet, EVET denmeli. Korkunç ki tuz dahi, hayır da buyruk, Damgan vur feraset, EVET denmeli.
Zaman dar hesap sor, suç öbeğine, Balyozla makber kaz, göm dibeğine. Gündemin peşinden, tam göbeğine, Damgan vur feraset, EVET denmeli.
Haydi dostum uyan, kanma yemine, Kaç Mehmed’in var ki, kıydı demine, Kâlp yurdunu gör de, beyaz zemine, Damgan vur feraset, EVET denmeli.
Çarkın dümen sesi, çöktü meydana, Tek boy düz palavra, sıktı meydana, Lâf söz bahsinde, hiç yıktı meydana, Damgan vur feraset, EVET denmeli.
Daha mı sezmezsin, doluyken kalleş, Amadan yol sordun, insaf be kardeş, Elbette bu yüzden, doğmaz ki güneş, Damgan vur feraset, EVET denmeli.
"Vurulduk ey halkım", dünde beraber, Mahpuslar doldurduk, işkence ezber, Beyne kan doğruyor, *Heron’lu haber, Damgan vur feraset, EVET denmeli.
Bak Hint gurme sosu, çıktı çorbadan, Beş tavşan bir de fal, çekti torbadan, Geç aga geç, bu halk, bıktı zorbadan, Red diyen hamaset, HAYRA dönmeli.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. GÜZELDİ ŞİİR KUTLARIM DOST SELAMLAR SAYGI İLE
Ey ülkemin asil ve güzel insanı
Vur mühürü sen yap anayasanı
Eğer bölücülük yapan varsa kalleştir
Türk, kürt,alevi hepsi kardeştir