Demir olsa erirdi toprak imiş neyleyim, Hasretin elemine nasıl dayandı gönül. Sinemdeki yerinde o’nu nasıl eyleyim, Bunca sene sen diye boşuna yandı gönül.
Gönül lâf anlamıyor ağuyu bal eylemiş, Sevdâ’nın çöllerinde Mecnûn olup söylemiş. Ah-ü zâr’ı dinmeyen bülbül-ü şeydâ imiş, Bir kızıl gül rengine nasıl da kandı gönül.
Unutmak kolay mı ki vefâ yokmuş şânında, Aşktan yana değerim kalmamışsa yanında. Adını zikrettiğim gecelerin sonunda, Tanyeri ışıyanda hep seni andı gönül.
Yalnızlık diyârında makberdeki bu çile, Gözlerden gönüllere akışın gelir dile. Kalk borusu çalınca Sûr-u İsrâfil ile, Rûz-i mahşer de olsa gelecek sandı gönül.
Efsunlu gözlerinle büyülendiğim an’da, Tükendi ümitlerim emânet olan can’da. Yalan dünya denilen iki kapılı han’da, Yolunu beklemekten bıktı, usandı gönül.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÛZ-İ MAHŞER DE OLSA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÛZ-İ MAHŞER DE OLSA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efsunlu gözlerinle büyülendiğim an’da, Tükendi ümitlerim emânet olan can’da. Yalan dünta denilen iki kapılı han’da, Yolunu beklemekten bıktı, usandı gönül.
Hasret ve özlemler sevgileri güçlendirirmiş bazı sevgiler avrdır ki unutulmaz buda öyle bir sevda olamalı, yıllardır yüreğinizde taşıdığınız sevdanız her şiirinize nakş oluyor usta kaleminiz hiç susmasın can abim kutlarım...
Şiirleriniz "şiir tadında", hatıratların ağır bastığı yazılarınızda da, sade ve akıcı dille güzelliği terennüm etmek, benim için harika harika oldu...
Bu sanal âlemin yabancısı olarak, hasbelkader bir yazınızı okumuş ve sizi de birkaç edip ve yazar gibi, "favorim" denilen listeme eklemişim...
Zaman buldum ve bugece, tüm yazılarınızla sizi izledim, sayfalarınızda gezindim. "RUZ-İ MAHŞER DE OLSA", şiirinizin mükemmelliğini, "Gönül Adamı" başlıklı yazınızla süsledim...
Yazılarınızın tadına varmak üzere, her fırsatta sayfalarınıza uğrayacağım.
Başarılarınızın devamını diler, sevgi ve selâmlar sunarım. M.C.S.