(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yine... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yine... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir anlık öfke bazen olmadık şeyler yaptırır insanlara, bu şiir de bir anlık karamsarlığın eseri sanırım. Farklı etkileyici bir anlatım, her ne kadar karamsarlık içerse de... her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Çok sevdim , sen daha çoook güzel şiirler yazacaksın ,buna inanıyorum .Bence şiirler ruhun en iyi ilaçlarındandır.Canım benim , kutluyorum .Gönül dolusu sevgiler gönderiyorum Gaziantep'ten sana....
çok teşekkür ediyorum canım..sayfamda olman beni çok mutlu ediyor.. senin için çook güzel yeni bir şiirde buluşmak dileğiyle.. gaziantep'e sevgilerimle..
şimdi her adımda düşüyorum tuzağına takılıyor yüreğimin kenarı.. evet aşkın sevdanın girdap tarafı da vardır böyle güzel duruca negüzel anlatım bir tarz kutlarım yürek sesin güzeldi başarılarıyın devamını dilerim kalemin dik yüreğin serin ola saygı ile esenlikler dilerim,,
allah sabır versin..kimler yuvdan aileden kopmadıki..yüreğiniz her zaman ferah olması dileğiyle..intihar hiç bir şeyin çözümü olmadığı gibi ne olursa olsun sizi koruyup kollayan yüce allaha isyan ve kötülük olur..
Yine döktürmüşsün canım. Okunduğunda eskimeyecek bir şiir kazandırdın bizlere.O duygu yüklü yüreğine sağlık diyorum.Kalemin hiç bitmesin. Sevgilerimle...
Farklı etkileyici bir anlatım, her ne kadar karamsarlık içerse de...
her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...