(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir resmimi çiz çizde göndereyim ,sevdama yaşlı gözlüm öpsün öpsün ,doya doya.. beni göz yaşımdan tanır sevdiğim..
Kalem Allahın yemin ettiği bir olgudur.Öyle her önüne geln kalemden bir şey isteyemez.Tabii sen cebindeki kalmeden bahsediyorsun.Oda güzel.Amma görüyorsun sevdana gönderecek iki çizik inatla atmıyor.Seni yaşlı gözlerle remine bile eyvallah diyecek olan bir resm edip resim göndermiyor.resimden vazmı geçtin, göz yaşındanda seni tanıdığıan göre.
Dostum, sen kaleme vereceksin, kaleminde ulvilesek, bakacak ki, kendisinden bir taşlep var, o zamanda kalem sana verecek ,hemde ummadıklarını, hemde değer biçemediklerini.Çok maddesel şeyler istedin, sanırım ondan dolayı, sende kalemin bir hatırası yok. N E DERSİN KALEMİNLE BİRZZ RUHUNDAN ,GÖNLÜNDEN KELAM EYLE OLURMU? Kaleminin sende bir anısı olsun,
efendim herşeyden önce yorum için teşekkür edrim,ve saygılarımı arz ederim.. .......................................................................................... efendim ilk dörtlükteki ifadem şuydu..yürekten gözlere,gözlerden ,göz yaşına hükmediş,oysa buradaki kalem açık belli, göz ve yaşıydı. ........................................................................................ ikinci dörtlük ise..dökülen göz yaşları ve beyaz sayfaya bıraktığı izler.. ....................................................................................... üçüncü dörtlükte ise..göz yaşının düştüğü yerde iz kalırmı efendim, tabikide kalmaz,düşen bir damla göz yaşı,ben zer tuale,tabiki yaş kuruduktan sora,tuale benzer,ifade buydu yani kalem yazamaz buradaki kalem, göz ve göz yaşıydı.. ............................................................................................ dördüncü dörtlük ise..tualdeki izler benzemez bana,tabikide benzemez efendim,düşen bir damla göz yaşı,ancak düştüğü yerde parçalanır ve kuruyunca tuale benzer,işte buradaki şu vurgu,beni göz yaşımdan tanır sevdiğim.. .........................................................................................beşinci dörtlük ise,kaleme ve göz yaşına kızmak ortaya çıkıyor, çünkü her ikiside bir resim çizemiyor,ve kendini ifade edemeyişinin acısı,evet bir çizgin yok beni anlatan.. ....................................................................................
ve sonuncu dörtlükte ise..bir resim çiz çizde ,göndereyim sevdama, göz ve gözyaşı resim çize bilirmi efendim..?..biri kalem diğeri mürekkep, fakat iş çizmeye gelince,sadce gözden düşen yaş kuruyunca ancak benzer tuale..şiirdeki vurguda şuydu,göz ve göz yaşının resim çizemeyeceği vrgusuydu..ancak ve anacak sadce beyaz sayflarda kimsenin bilmediği kurumuş göz yaşı tuale benzemesiydi.....
.....işte burda şu çıkıyor,ah şu kalemim ah,resmi çizemeyen kalme, kırmak istiyorum seni,neden ,çünkü göz ve yaşıyla resim çizemediği için efendim......
ah şu kalemim ah kırmak istiyorum seni bir çizgin yok beni anlatan
bir resmimi çiz çizde göndereyim ,sevdama yaşlı gözlüm öpsün öpsün ,doya doya.. beni göz yaşımdan tanır sevdiğim..
.................... can dostum sen kalemini degil kirmak onu odullendirmelisin bundan daha guzel nasil resmedebilsin seni ve o guzel yuregini saygilarimla can dost