İyide Ben Herkes Gibi Kolay Anlaşılır Bir Şekilde Sevmedimki Seni Şimdi Hangi Kolay Başlığı Koyayım Gidişine Bu Sayfada Başlıksız Olsun Varsın Belki BirGün Sen Koyarsın Başlığın Adını....
Yorgunca Düştü Bedenim Yatağa Gözlerim Tavana Asılı Kaldı Karanlığın İçinde Gözlerime Dolan Bi Aşk Vardı Öyle Gerçekdiki Ellerin Ellerime Değerdi Sonra Toz Bulutu Gibi Birden O Eski Hayellerim Gibi Dağaldı Herhalde Ölüp Ölüp Dirilmek Buydu Vazgecme İstegi Değildi Bu VazGeçebilcek Yetkiye Sahip Değildi Yüreğim O An Anladımki Vazgeçilmezim Sensin ...
Öyle Ümit Dolu Kapılarını Açma Ne Olur Git Diyorsun Sessizce Mecburen Gidicem Pesetme Diyorsun Bu Sefer Edicem Kolay Yolu Seçiyor Diyorsun Sensiz Ölücem Git Diyorsun Gelden Önce Sonunu Göremeden Biticem Bu Kadere Aşk Olsun Hatta Aşık Olsun da O da Çeksinde Benim Gibi Yaşayan Ölü Olmayı Öğrensin Ve Gerçekden Eceli Dile...sin ...Anlatamıyorumun İçindeki Acizliğimi Bilsin... ..........................................................................................................
Ordada Aşk Yakar mı ?
Hiç Bir İşi Doğru Yapamazmışız Meğerse Aşkı bile Elime Gözüme Bulaştırdırdım Beceriksizliğim Doğuşdan Bliyorum Bu Kalp Ağrısınıda Ondan Sonra Tanıdım Meret Öyle Bişeyki Yaktıkça Yakıyor Çıldırmak İçten Değil Ve Ölüm Fısıltısı Daha Rahat Geliyor Birgün Duyarlar Minareden Sela Sesini Nacizane Herkez Gibi Adım Okunur VE Biter....Ordada Aşk Yakar mı?... ..........................................................................................................
Çal De Yeter...
Hala Sus Konuşma Diyorsa Bir Yanın Susarım Ama Gel Ne Olursa Olsun Diyorsa Ben Hep Varım Yeterki Gülsen Yaşamak Senle Güzel Ölmeksede Adını Anarak Olucak İmtihan Bu Karar Cesaretin Mızrabında Çal De Yeter.... .......................................................................................................... Ö lümüm Sana Yakışır...
Benim Ölümüm Sana Yakışır Sevgili Ben Öldükçe Sen Yaşıyacaksın Hayellerimin İçinde Gönderilmemiş Mektuplarım Olacak İçinde Gözlerin Geçeçek Sevgilim Saçların Bak Ben Ozaman Yine Öleceğim Yaşamak Sana Yakışacak Sevgilim...
Birilerin Hayelidir Birilerinin Susuşu Birilerinin Ölümüdür Birilerinin Kurtuluşu Kurtarmalıyım Sevgili Seni ... Varlığımla Yok Oluşu Bitirmeliyim Yokluğumla Var Oluşu Sen Tadmalısın ... Bu Hayata İmrenmeyişimin Gülüp Geçmeyişimin Sebebidir Aşk ..........................................................................................................
O Toprak Seçilir... Acınası Hale Düşmeyi Severmi İnsan Aşka Tutulunca Sevilir Aşk Giderse Öleceğini Görürse İnsan Gitmesine İzin Verirmi O Mutlu Olsun Diye Veriilir Ölmek mi Sonu O Toprak Seçilir...
Seviyorum Seni Kelimesinin En Çetrefillisini Yaşamadan Başına Çok Kelimesini Koymayın Çünkü Üstüne Ekleyecek Birşey Kalsın Zulanızda Çok Seviyorum Seni Dediğinizde Kıymeti Olsun Acınacak Hale Gelmeden Sevemezsiniz Kıymet Bilmeden Onun İçin Ölemezsiniz Ölmeden Seni Çok Özledim Diyemezsiniz Çünkü Ölmeden Özlenmez...
Yakıştımı Bana... O Bal Gözlerine Elem Düşürmek Verilmiş Yakıştımı Bana Susmanın Acizliğinde Kapattırmak Düşmüş Dudaklarına Yakıştımı O Ay Kaşlarına Çattırmak Düşmüş Oltama Yakıştımı Seni Kedere Boğmak Yazılmış Anlıma Yakıştımı Sana Eller Böyle Cefa Edemezdi Benim Kadar Yazık Bana Ben Neyim Kendi Dilimde Milyonlarca Küfür Senin Bana Yakıştıramadığın... ..........................................................................................................
Bir Sen Blirsin...
Bir Sen Bilirsin Sana Çaresizliğimi Bir Sen Hissedersin Yüreğimdeki Neşteri Bir Sen Bilirsin Senden Sonrasını Bir Sen Bilirsin Gelmezsen Hayattan Kopup Uçacağımı Sahipsiz Kalacağımı Bir Sen Bilirsin Beni Benim Gibi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşka Dair Kısa Şiirler Derleme 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşka Dair Kısa Şiirler Derleme 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.