Gecenin karanlığındasın, gündüzün ışığında Yazın sıcağındasın, kışın soğuğunda Ölüm kadar yakınsın, nefes almak kadar uzak İşte böyle bir şeydir, seni sensiz yaşamak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Sensiz Yaşamak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Sensiz Yaşamak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecenin karanlığındasın, gündüzün ışığında Yazın sıcağındasın, kışın soğuğunda Ölüm kadar yakınsın, nefes almak kadar uzak İşte böyle bir şeydir, seni sensiz yaşamak...
İşte aradiğım bir şiir şair önce duyarlı dağ deniz gibi yüreğin için yorum yazmak istiyorum sevmesini biliyorsun çünkü toplumların yüzde 70 sevmesini bilmez yaşadığı yaptığı anısına aşkına saygılı değil bu benim sentezim severken iyi ayrılınca kötü damgası atılır ağzınla kuş tutsan dahi.
Ayrıca bu güzel sitede yayınladığım ilk şiirime bu kadar güzel bir tepki vermeniz, ki hakkınızda yazılanları okuduktan sonra benim için çok daha anlam ifade ediyor, beni çok mutlu etti ve aklımdaki birtakım soru işaretlerini sildi. Tekrardan sonsuz teşekkürlerimi sunarım sayın üstad...
Yazdıklarınıza ben de katılıyorum ne yazık ki, henüz 23 yaşındayım fakat geçmişte yaşanmış aşkları duydukça günümüzdeki ilişkilerin çoğu ya çıkar amaçlı ya da geçici olduğu kanısındayım. Fakat gerçek aşkların ruhlarını bizler gibi gönülden seven kişiler yaşatmaya devam edecektir. Buna inancım kuşkusuz tam. Görüşleriniz için sonsuz teşekkürler gönül dostum.