(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O A N şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O A N şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir açılım sevgide sevdaya muhatabına ne mutlu güzel ve anlamlı kısa öz ve net ifade ALKIŞLIYORUM Böylesi açık yazan kaleme hayranım benim izlediğim yolda bu yolişte yazmada açık ve net olmak yani muhatabı bu satırlardan bakmışın şöyle deyivermiş
Oh be..
Seninle bir araya gelince Çok şey söylemek istiyorum Boğazım kuruyor Su ile ıslatıyorum Düşüncem donuyor Sözlerim tirtir titriyor Tenim hissetmiyor
Gözlerim boşlukta Bugulanıyor Çenem tutuluyor Sadece gözlerim konuşuyor Buna dilim eşlik etmiyor Arzularım kanatlanıyor Bedenim kasılıyor
Bende derman kalmıyor Başım eğiliyor Bacaklarım tutmuyor Bedenim üşüyor Amma velakin sana Seni Seviyorum diyemiyor Oh be..!
Bir zamanlar 4 kelebek ateşin sırrını çözmeye karar vermişler, sonra hep beraber yanan bir ateşin yanına gitmişler...
Aralarında konuşurlarken 1.kelebek:
- "Önce ben gideceğim ve ateşin sırrını çözüp size de söyleyceğim." demiş ve gitmiş...
Şöyle bir ateşin etrafında dolanmış, gelmiş. Arkadaşlarına:
- "Ben ateşin sırrını çözdüm: Ateş ışık yayan bir şey." demiş...
Kelebekler buna ikna olmamışlar. Ateşin bundan daha büyük bir sırrının olduğunu düşünmüşler.
Sonra 2.kelebek:
- "Ben gideceğim, ateşin sırrını çözeceğim ve size söyleyeceğim." demiş ve gitmiş...
Ateşe biraz daha yaklaşarak bir tur atmış ve gelmiş. Arkadaşlarına:
- "Ben çözdüm ateşin sırrını: Ateş ısı veren bir şey" demiş...
Kelebekler buna da ikna olmamışlar.
3.kelebek:
- "Ben gideceğim ve ben ateşin sırrını çözeceğim." demiş ve gitmiş...
3. kelebek biraz daha cesaretliymiş. Ateşe yaklaşmış, o kadar yaklaşmış ki ateşin yalımı kelebeğin kanatlarını yalayıp geçmiş. Kelebek döndüğünde arkadaşlarına:
- "Asıl ben, ben çözdüm ateşin esrarını" demiş büyük bir heyecanla...
- "Ateş, yakıcı bir şey." demiş.
4. kelebek ikna olmamış bir türlü. Ateşin asıl sırrının bu olmadığını düşünmüş inatla. Birden arkadaşlarının yanından ayrılmış ve ateşe doğru gitmeye başlamış. Arkadaşları ne olduğunu anlayamamışlar bile. Sadece izlemeye başlamışlar. 4. kelebek önce ateşin etrafında bir tur atmış. Sonra bir tur daha ve bir tur daha. Her seferinde ateşe daha çok yaklaşıyormuş. Artık o kadar çok yaklaşmış ki alevler kanatlarını kavurmaya başlamış. Ateşin etrafında son bir kez daha dönmüş ve ateşin içine kendisini bırakmış. Küçük bir parıltı yanıp sönmüş ateşin içinde...
Ateşin hakikatte ne olduğunu sadece bu kelebek anlamış; geri gelip arkadaşlarına ateşin ne olduğunu anlatamasada...
Çünkü; ateş aşkdır ve anlatılmaz, sadece yaşanır...
Bizler de hayatımız boyunca birşeyleri anlamaya çalışırız ve bunu da 3 kelebek gibi yapmaya çalışırız. Yani hepimiz 4.kelebeğin yaşantısını isteriz ama 3 kelebeğin hayatını yaşayıp dururuz.
Hayatı, alabildiğince güzelliklerle doldurup, çekerken içine nefesini,
Hiç direnme AŞKa; zordur dizginlemek nefsini!
Tüm şehvetinle sararken bedenin bedenimi,
Ruhun o an teslim olacak;
Tattığı an sevgimi!
........................................
içten kısa ve öz ama öyle duygular anlatmışki kelimeler bir ömür boyu duyulan sevda masalının son kelimeleri gibi sanki ama yazarken kelimelerde bir burukluk var hafif tebessüm ederya insan ama dudaklarda gizli kalan acı vardır ya sanki öyle bir şiir bence sevgiler hatice daima şiirle kal hayırlı ramazanlar yakın ama uzak şaiire
mavi gözyaşları tarafından 8/11/2010 9:41:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Oyle oldu degil mi sevgili ablacigim.. Bir vefasizlik ornegi teskil ettim :'( Ama inan, gecen sene cok yogun ve sorunlu gecti :( Bu siteye bile konsantre olamiyorum.. Gecen gun yazdigim bu siiri hangi duygularla karaladim emin degilim acikcasi.. H uzun doluydu.. Fakat sadece bu kismini paylasmak istedim.
Varligini bilmek dahi beni MUTLU ediyor.. Allah; sana, ailene, yakinlarina, DOST bildiklerine her daim SAGLIK ve MUTLULUK versin..
hep düşünmüşümdür; her sevmek istediğimde seve bilseydim hayatım ne kadar başka olurdu diye..şunu sevmek istiyorum,sevdim...buna aşık olmak istiyorum,oldum..kolay söylenmiyor üstat "SENİ SEVİYORUM" olmuyor denmiyor yürekten bir çığılık gibi yükselmedikçok güzeldi saygı ve sevgilerimle.