Umudu yükleyen turna, Bizim ele geliyor. Şevke davet çıkarıp Neşe ile geliyor. Ne olur sevin gönlüm, Umut, ele geliyor. Sevdamı sar sarmala, Sana boyun büktüm can.
Kurak çorak toprakta Hiç al güller açar mı Ağlayan şu gönülden, Hüzün söyle kaçar mı Senin sevdiğin yaren Eller gibi naçar mı Veda ettiğin anda, Gözyaşlarım döktüm yar.
Yollara hey yollara, Döndüm ıssız yollara. Elim böğrüme koyup Bakar oldum kullara. Canda can olmuş idim, Mendil astım dallara. Sensizlikte tükendim, Şu toprağa çöktüm yar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUYMA SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUYMA SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umudun sevginin ele gelerek cana can katması,Çorak topraklarda sevgiyle damlayan gözyaşlarının güllere cansuyu olması inanılmaz bir haz olarak dizelere dökülmüş.Lakin ayrılık deminde ise eller koyuna saklanmış, ayrılmayanlara gıpta ile bakınır olmuş.Çaresizlikten dizde derman kalmayıp yere çökmüş.Duyguları harika bir şekilde ifade edederek bize sunan bu kaleme tebrik ve teşekkürler.Hiç bir yüreğin umudu azalmasın diliyorum.Saygılar hocam.
Umudun sevginin ele gelerek cana can katması,Çorak topraklarda sevgiyle damlayan gözyaşlarının güllere cansuyu olması inanılmaz bir haz olarak dizelere dökülmüş.Lakin ayrılık deminde ise eller koyuna saklanmış, ayrılmayanlara gıpta ile bakınır olmuş.Çaresizlikten dizde derman kalmayıp yere çökmüş.Duyguları harika bir şekilde ifade edederek bize sunan bu kaleme tebrik ve teşekkürler.Hiç bir yüreğin umudu azalmasın diliyorum.Saygılar hocam.