(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAVAŞ ve BARIŞ /haiku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAVAŞ ve BARIŞ /haiku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
savaş ve barış..ne büyük çelişkisi insanoğlunun ..biri kan kokarken diğeri çiçek kokar..biz insanlar nedense..kan kokusunu daha çok seviyoruz..yoksa bu savaşlar..basit çıkarlar için bile çıkar mı?..harikaydı kutlarım usta kalemi..saygılar sevgiler..