Sözüm yok... İşte yüzüm, işte gece Sesimde anıların sessizliği!...
Sonunda bir soru gibi kaldım kendimle Kentin kırık aynasında eksildikçe düşlerim ... Söyle benim ömrüm uğradı mı bu şehre? Sahi! Ben hiç ömrümü kendime yaşadım mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAHİ... BEN NEDEN ESKİŞEHİR KALEMLERİNİ, BU DENLİ BEĞENİYORUM. DEMEKKİ BEĞENİLECEK GÜZEL ÇALIŞMALARA İMZA ATIYORLAR... TEBRİKLERİM SAYFANIZDA. SEVGİYLE SAĞLICAKLA KALIN HOŞÇA.
eminim her okuyan için tokat gibi bir soru oldu bu... gözler dalar uzaklara mısraların kulakta çınlar ve sorunun cevabı hala verilememiştir.. verilmiş olsa bile çoğu için cevabı sanırım hayır olmuştur.. evet diyenleri kutluyor, dizelerin için seni tebrik ediyorum canım..
Sözüm yok... İşte yüzüm işte gece Sesimde anıların sessizliği!
Sonunda bir soru gibi kaldım kendimle Kentin kırık aynasında eksildikçe düşlerim ... Söyle benim ömrüm uğradımı bu şehre? Sahi!! Ben hiç ömrümü kendime yaşadım mı?
Çok nadirdir be gülüm kendini yaşamak öyle zorki.. Kısa ve öz dört, dörtlük kutlarım. Sevgiler.....
Sözüm yok... İşte yüzüm işte gece Sesimde anıların sessizliği!
Sonunda bir soru gibi kaldım kendimle Kentin kırık aynasında eksildikçe düşlerim ... Söyle benim ömrüm uğradımı bu şehre? Sahi!! Ben hiç ömrümü kendime yaşadım mı?
yüreğine kalemine sağlık nede güzel anlatmışsın tebrik ederim seni
filintagibi tarafından 7/10/2007 1:16:24 PM zamanında düzenlenmiştir.