Nice mana dolusun arşı arşınladın mı? Sinemde bu acı ne? Beni kurşunladın mı? Yıllardır hasretinle yandım da külhan oldum Söyler misin bir kere beni hatırladın mı?
Sen ki gönlümün tacı sebebi varlığımsın Ruhumun güvencesi arkamdaki dağımsın Bu tenim toprak olup, çürüsün de ne çıkar Umudumun banisi, baki kalan sağımsın.
Ben sana tutulmuşum, aşkı sende bulmuşum Kerem eyle aşkıma divanına durmuşum Belki yanlış yapmışım, belki de suç işledim Nedamet hissi ile hep ümitvar olmuşum.
Yok ki başka sevgili, yok ki başka cananım Yıllar var ki ben seni gecegündüz ararım İnayet eyledin de kalbimde buldum seni Bir kemter kulunum ben, sevincimden ağlarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİNCİMDEN AĞLARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİNCİMDEN AĞLARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Nice mana dolusun arşı arşınladın mı? Sinemde bu acı ne? Beni kurşunladın mı? Yıllardır hasretinle yandım da külhan oldum Söyler misin bir kere beni hatırladın mı?
Sen ki gönlümün tacı sebebi varlığımsın Ruhumun güvencesi arkamdaki dağımsın Bu tenim toprak olup, çürüsün de ne çıkar Umudumun banisi, baki kalan sağımsın.
Ben sana tutulmuşum, aşkı sende bulmuşum Kerem eyle aşkıma divanına durmuşum Belki yanlış yapmışım, belki de suç işledim Nedamet hissi ile hep ümitvar olmuşum.
Yok ki başka sevgili, yok ki başka cananım Yıllar var ki ben seni gece gündüz ararım İnayet eyledin de kalbimde buldum seni Bir kemter kulunum ben, sevincimden ağlarım."
ÖĞRETMENİM HARİKAYDI. BU UĞURDA NE KADAR AĞLANSA AZDIR. ALLAH KEDERDEN AĞLATMASIN. KUTLUYORUM SAYGIYLA.
Sinemde bu acı ne? Beni kurşunladın mı?
Yıllardır hasretinle yandım da külhan oldum
Söyler misin bir kere beni hatırladın mı?
Sen ki gönlümün tacı sebebi varlığımsın
Ruhumun güvencesi arkamdaki dağımsın
Bu tenim toprak olup, çürüsün de ne çıkar
Umudumun banisi, baki kalan sağımsın.
Önüme koyan sensin adamlık aynasını
Benliğim senden aldı varlığın manasını
Ahlak, erdem, fazilet senden bize yadigâr
Ruhuma koyan sensin insanlık mayasını.
Ben sana tutulmuşum, aşkı sende bulmuşum
Kerem eyle aşkıma divanına durmuşum
Belki yanlış yapmışım, belki de suç işledim
Nedamet hissi ile hep ümitvar olmuşum.
Yok ki başka sevgili, yok ki başka cananım
Yıllar var ki ben seni gece gündüz ararım
İnayet eyledin de kalbimde buldum seni
Bir kemter kulunum ben, sevincimden ağlarım."
ÖĞRETMENİM HARİKAYDI. BU UĞURDA NE KADAR AĞLANSA AZDIR. ALLAH KEDERDEN AĞLATMASIN.
KUTLUYORUM SAYGIYLA.