(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ütopya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ütopya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneşin saklandığı limanı bulsam. Gizlice içeri dalıp, kollarına yapışsam. Her sabah doğup dünyaya, İnsanlığı aydınlatsam. Korkuyla kaçışırken karanlık, Ben yeni tahtımda mutluluktan ağlasam…
Çok güzel dizeler bir o kadarda güzel istekler aydınlık isterler hemde dünyayı ve insanları aydınlatmak için.kutluyorum yazan yüreğinizi sevgi ve saygılarımla.
Güneşin saklandığı limanı bulsam. Gizlice içeri dalıp, kollarına yapışsam. Her sabah doğup dünyaya, İnsanlığı aydınlatsam. Korkuyla kaçışırken karanlık, Ben yeni tahtımda mutluluktan ağlasam… _________________________________________Güneşin saklandığı liman uzak değil.. _________________________________________Akınlardayız güneşe yeter ki isteğin. _________________________________________Barış ve huzur dolu bir gelecek için. _________________________________________El ele verecek dostlar bekler mahzun yüreğim Selam şiir dostuna, harikaydı dizeler kutluyorum, selam ve sevgi ile..
UNALAN tarafından 8/3/2010 5:07:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
keşke düşüyor dile..güzeldi papatyalar yüreğinize