Hayalin damla damla düşerken gözbebeklerime, Bir dua sıkıyorum gökyüzüne Senli olan herşey için.. Geri dönüp saplanıyor ağı sökülmüş kalbime.. Kanıyorum.. Ben kanadıkça ağlıyor gökyüzü.. Yıldızlar acıyarak bakıyor Odama giren ıssız ışıkla birlikte..
Hayalin sırıtıyor umudu yıkılmış duvarlarımda.. Beni sadece çekildiğim köşeler sarıyor Soğuk elleriyle.. Sadece sensizliğim kanat geriyor bana Uçsuz bucaksız gecemde..
Düşlerim geçiyor bir bir karşıma.. Yüzüme vurup duruyorlar yaşanmamışlıkları.. Ben sadece susuyorum.. Kelimelerim kalbimin zindanlarından kaçma planları yapıyor, Tam kaçacakken yakalıyorum ve hapsediyorum hücrelerime. Ne yemek veriyorum ne de su.. Bütün suçu kelimelerime yüklüyorum. Masum, saf, günahsız kelimeler..
Gözlerime vuruyor kalbimin haykırışı.. Hıçkırıklar inliyor odamda.. Akrep ve yelkovanın Ağır, uyuşuk hareketlerinden çıkan , O keskin ses parçalıyor kulağımı.. Dayanamıyorum, Bu hayalleri çökmüş, Enkaz yığını gecelere.. Gel, gel artık Gülüşüne ömrümü adadığım sevdiğim.. Gel artık..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL ARTIK.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL ARTIK.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirinizde işlenen tema çok güzel beklemek,beklediğinin özlemini çekmek ,o duyguyu kalme almak çok zordur. şiirinizinde gördüğüm küçük bir ayrıntı son hecele ben diyor Beni sadece çekildiğim köşeler sarıyor Soğuk elleriyle..
akıcılığını biraz kesiyor çok başarılı ,güzel şiir yazmışsınız ne güzeldir özlemek ,başarınızın devamını dilerim. selametle...
atebek tarafından 7/28/2010 8:49:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gel artık.." takıldı ayaklarım...
Kutlarım...