Osmanlı döneminde, Cuma çıkışında, ’Gururlanma padişahım, Senden büyük Allah var’denilerek Padişahın kibirlenip Gururlanmaması Hatırlatılırmış. Günümüz büyüklerine NASIL HATIRLATMALI?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GURUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GURUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu meşhur sözü onlarda biliyorlar fakat işlerine gelmiyor yalan dolan gurur ve mağrurluk fakat herşeyin bir sonu vardır hak etmeyenler geldikleri yere giderler bu meşhur sözleri hatırlattığınız için teşekkürler ve Yunus diyarından selamlar.
ÜSTADIM,YUNUSUN DEDİĞİ GİBİ,HEPİMİZ BU DÜNYADA BİR SÜRE OYALANACAĞIZ.MAL,MÜLK MAKAMLAR GEÇİCİ.ÖNEMLİ OLAN ARKAMIZDAN İ Y İ OLARAK SÖZ ETTİRE BİLMEK..SELAM VE SAYGILAR YUNUS DİYARINA..
MELEKÇİM,KUSURA BAKMA YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDEMEDİM ZAMANINDA.YENİ VE GÜZEL YORUMLARIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. SEN ALACAKLI İKEN BEN ALACAKLI OLDUM(ŞAKA). SELAM VE SEVGİLERİMLE İZMİRDEN...
EMİNE HANIM,İLAHİ ADALETTEN KAÇAN OLADI BU GÜNE KADAR. MAKAM SAHİBİ KİŞİLER BU MAKAMDA SONSUZA DEK KALACAKLARINI SANIYORLAR.GÖRMÜYORLAR MI,DÜNYA,PEYGAMBERE BİLE KALMAMIŞ. SELAM VE SAYGILAR..