(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DİŞARI DA KUŞLAR ÖTÜYOR. HERHALDE, SENDEN HABER GETİRDİLER. BAKAYIM,GELEYİM. BEN YİNE BURADA OLACAĞIM. BEKLERİM.
BEKLERSENİZ BİZDE GELİRİZ :)) ÇOK GÜZEL KISA ÖZ DİZELER ÇOK BEKLETMESİN SEVİLEN ÖMÜR KISA .YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK TEBRİK DİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SELAM SAYGIMLA..
MELEKCİM,GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER. AŞK ÜZERİNE İSİMLİ DENEMEMDE(ALLAH GÜZELDİR.ALLAH GÜZELİ VE GÜZELLİKLERİ SEVER...DİYE BİR CÜMLEM VAR. BU CÜMLEDEN HAREKETLE,KARŞIMDAKİ İNSANI BİLMEDEN (güzel insan) diyorum.tasavvufta allahın yarattığı her şey güzeldir ilkesinden hareketle.. SICAK İNSANDAN GÜZEL İNSANA SELAMLAR..
TEŞEKKÜR EDİYORUM. BİR KİŞİNİN KUŞTAN BİLE HABER BEKLEMESİ NE DEMEKTİR.?TÜM ÜMİTLERİN BİTTİĞİ ANLAMA GELSE DE ..BELKİ YARIN HABER GELİR DİYORUM. SELAM VE SEVGİLER.
DİŞARI DA KUŞLAR ÖTÜYOR.
HERHALDE,
SENDEN HABER GETİRDİLER.
BAKAYIM,GELEYİM.
BEN YİNE BURADA OLACAĞIM.
BEKLERİM.
BEKLERSENİZ BİZDE GELİRİZ :)) ÇOK GÜZEL KISA ÖZ DİZELER ÇOK BEKLETMESİN SEVİLEN ÖMÜR KISA .YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK TEBRİK DİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SELAM SAYGIMLA..