(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ UZAKTAN SEVMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ UZAKTAN SEVMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm şiirleri istisnasız güne yakışan değerli şair benim için güne gelmesi çok da önemli değil hep günümüzde şiirleriniz.
Yorum olarak çok sayfanızda olamasam da mesaj yoluyla ulaşan tüm şiirlerinizin hatırı var yüreklerde.
Gönülden kucakladığım mükemmel şiirler Allah yüreğinize sağlık versin ki bizler hep okuyup ders alalım.
Ben bu sayfada kalabilirim çoook anlamlı ve içten duygular biz hissettik ve sevdik tüm şiirlerinizi.
Tüm Samsunlu Şairleri Şiir alanında takdirle takip ediyorum .İnşallah bizlere de bu duygu akımı bulaşır ve bizler de sizler gibi sağlam heceli şiirler yazabilir hale gelelim.
"Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" Bu şarkı dillerdeki feryad-ı figan gönül ***************************************** Gergef gibi beyitler Başarınız daimi olsun efendim SELAM VE MUHABBETLE
her yürek beceremez uzaktan sevmeyi ve hatta kıymeti bilinmez uzaktan(bile) sevilmenin.. öyle olurki bazen şehri ve içinde büyüttüğün yâri bir kül tablasının kenarında söndürür,kendi haline bırakır çeker gidersin..
yine muhteşem bir şiirle ışıldadınız hemşehrim. Sizin şiirlerinizi okumak benim için büyük bir zevk oluyor.İnanın bu söylediklerimde hiç abartı yok.Bu şiirinizle hece ile yazılan şiirlere bir güzel şiir daha eklediniz.Tebrik ediyorum.Selâm ve sevgiyle.
Uzun zamandır bu kadar güzel ve etkileyici bir hece şiiri okumamıştım. Rabbim kaleminize kem ve keder vermesin. Çok güçlü kafiyeler ve 14 hecenin 7+7 duraklı güzel örneklerinden birini kaleme almışsınız.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık diyerek sayfanızdan şimdilik ayrılıyorum, şiirinizi ayakta alkışlıyorum.