Biz zamanlar Osmanlı vardı, Barınağında sevgi, İnsanının kıymeti ve değeri. El uzatana kıyameti koparan, Halkını üzene cezasını veren Bir OSMANLI vardı.
Güllükte yaşatan ve yaşayan, Mutlulukla hep olunan, Kimseyi boş yere üzmeyen Bir OSMANLI vardı. Yahudisi bile İstekliydi Barınağı olarak seçmiş olduğu devleti, OSMANLI vardı.
Asrın devleti vardı yeryüzünde, Dünya coğrafyasında, zamanında. Kırılan kalpleri özenle yapılandıran, Fakir zengin demeden varlığını hissetiren. Yoklukta bile kendisini hep yaşatan Öyle güzel, öyle değerli bir devlet idi. Adı gibi kendisi güzel OSMANLI var idi.
Bir zamanlar baş tacı devlet vardı; OSMANLI. Adaletli mi adaletli, Umutlu mu umutlu yaşanan bir devlet; OSMANLI. Adaletin varlığını her daim hissetiren, Kendisini gözlerde ışık gibi aydınlatan, Sevmeyen gönüllerde bile varlığını yaşatan Bir devlet vardı, adıyla şanlı OSMANLI.
Zalimlere boyun eğmeyen, Kafirlere fırsat vermeyen, Yoksulun yanında, yardıma ihtiyaç duyan Tüm halkının yanında, Halkınıda savunan bir devlet vardı; OSMANLI. Kendisinide yaşatan ve yaşayan devletti. Merhametli bir devlet; OSMANLI.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ZAMANLAR OSMANLI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ZAMANLAR OSMANLI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya Osmanlı idaresini arıyor ve hâlâ sırrını çözemedi. Tebrik ediyorum, Bu gece dualarda birleşmek dileğiyle Beraat Kandiliniz Mübarek Olsun. Selam ve sevgilerle.
Zalimlere boyun eğmeyen, Kafirlere fırsat vermeyen, Yoksulun yanında, yardıma ihtiyaç duyan Tüm halkının yanında, Halkınıda savunan bir devlet vardı; OSMANLI. Kendisinide yaşatan ve yaşayan devletti. Merhametli bir devlet; OSMANLI. Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
Tebrik ediyorum,
Bu gece dualarda birleşmek dileğiyle Beraat Kandiliniz Mübarek Olsun.
Selam ve sevgilerle.