(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
başlıksız oluversin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
başlıksız oluversin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yara tam iyileşince bırak kabuğunu kendi atsın ,yoksa kaşıdıkca o yara kanar ve acır.En kötüsüde hiççç iyi olmaz.İlginç ve harika anlatımınızı sevdim,tebrikler arkadaş...
Arada seslen b/ana, Ben, bu yaradan besleniyorum Kabuk bağladıkça Yeniden kaşıyor Ve Kaşınıyorum hayata.( Kanıyorum hayata) .....Dedim bende anlamı daha derinleştirerek...Tebrikler, başlık olsa da olmasa da şiir olsun...Her yürek bir başlık çıkarabilir şiirden. Slm ve dua ile...ESRA
bir yaradan yada scıdan beslenebileceğim hiç aklıma gelmezdi ama dur düşündükçe buluyorum sanki... her acıdan daha güçlü çıkar ya insan bu o demek olsa gerek hımmmm :=/
ama öte yandan düşünüyorum da kabuk bağlayan yarayı yeniden ne kanatır. aradan belli bir zaman geçtikten sonra aynı acıyı tekrar yaşamak olabilirmi? yada aynı acının daha fazlası bilemiyorum bazen bir şiirde bir cümle saatlerce tartışılabilir sayfalarca yazılabilir deditti bana,
cok guzel ve anlamli bir siir tebrikler.kabuk baglayan hayatin yasanmisliklarinda dilerim hic aci cekmez sevgiden askdan yana sarilirsiniz hayata .sevgi guzellikleriyle sizinle olsun.
tebrik ederim şiir konusunda çok başarılısınız. yaranın kabuk bağlaması ve kaşınması iyileştiği anlamına gelir. şiire güzel yerleştirmişsiniz. hayırlı ramazanlar.
şiirin derinliği bi yana da yapılan yorumları okumak çok hoşuma gidiyo:)özellikle sizin sayfanızdan:)saygılar hocam:)bir gün tanışmak nasip olur inşallah:)
Uzun şiirleri okumaktan daha çok zaman alıyor düşünmek şiirleri ve böylesi çok daha güzel. İçinden sohbet et benle,duyar beslerim kalbimi senle,varsın nasıl olsa biryerlerde,gitme uzağımdan sakın ola bi yerlere... Tatlı tatlı kaşınsın yaralar...
öyle yapıyorum zaten. Bir yerde bir yanlışlık var. Yol yordam bilmiyorum belkide, öğreneceğim zamanla. kaşıyınca kaşınmak karışınca kaybolmak var işin ucunda:)