(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
07 07 07 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
07 07 07 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
______________________Tebrikler___Alkışlar_______________________ Şiire-Şaire ve Şairin ardındaki en büyük destekçisi,gölgesi sevgili eşine (şaireye) ve şaire kızına... Ben onlara ŞİİR AİLE adını taktım...Gerçekten de hak ediyorlar...
Bir ömür mutluluk dileklerimle; Selam,sevgi ve saygılar sunuyorum...
BU ŞİİRE HELALİNDEN 5 PUAN VERDİM DOSTUM KISA AMMA ÇOK ANLAMLI YAZIYORSUN NİCE 17 SENELERE,MUTLULUK İÇERSİNDE YAZMAK SANA YAKIŞIYOR KARDEŞİN/GÖNÜL DOSTUN
allah mutluluğunuzu daim etsin nice 17 yıllara değil bir ömür boyu dileklerimle . tebrıkler sevgili izmir karşıyakalı kardeşım. mutluluklar ..sevgilerimle..
nice nice yıllara........... sevgiyle ve sevgili eşinle huzur ve sağlık içersinde.... çok hoş iki dize içinse tebriklerim en çoğundan selam ve sevgiyle sami kardeşime...
ayyyy ağlarım ben, çok güzel ya, darısı bizlerin başına demek için çok erken bir yaşta olsamda Allah sizin gibi insanlarla bizleri de karşılaştırsın. çok tebrik ederim eşiniz hanfendiyi de...
mutlu ol mutlu kal....
sevgilerle....