(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİHAVENT DÜŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİHAVENT DÜŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayakta alkışlıyorum .üstadım bunları yazan yürek nasıl dayanıyor Allah aşkına söylermisin? vallahi bravo... (devam ediyorum okumaya) sevgiyle kal ...saygılarımla....
Nihavent makamında şarkılar; bazen içimde bir volkan olur alıp dağıtır tüm düşlerimi hercümerc eder. Bazen ise; ılık bir rüzgarın başak tarlasındaki başakların sırtını sıvazladığı gibi yüreğimi inceden sızlatarak akıp gider. Her halükarda uyanamaz ruhum... Hep o şarkıyı, şarkıları dinler...
ırmağın sesini duydum içimin geçtiği yerden gel diyordu gel geceye gidelim *** Ben de diyorum,gel gerçekten dağlara gidelim,yaylalara...Oralarda görelim düşleri,oralarda atalım en güzel gülüşleri,ama siz gelmiyorsunuz ki...!!! (Anladınız siz onu) Tebrikler...Yürek tınısıyla kutladım kocaman(sûzidîl makamından)
sarı bir oda örtüsüz tahta bir masa yorgun bedenin beklediği hediye kocaman bir yatak herşeyden usulca sıyrılmaya çalışan bir ruh bu canlandı resimdeki mavi gölde nedendir bilmiyorum ama hep sarıyı yakıştırıyorum şiirlerinize ama beyaz geçsin gününüz dilerim
vallahi bravo...
(devam ediyorum okumaya)
sevgiyle kal ...saygılarımla....