E sen rüzgarlar terini, tenime taşısa, S öner belki sana olan hasretim bir nebze de olsa, T erim tenine kavuşsa da... E llerim, ellerinden uzak olunca, R üzgar gülü olsam, ne fayda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESTER ( Akrostiş ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESTER ( Akrostiş ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Sonumut, Öncelikle güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Ester kelimesinin anlamına gelince,kısaca kraliçe demektir. İran'da MÖ yaşayan bir kralın, Ester isimli bir kadına aşık olması ve bu kadını kraliçe, eşi yapması ile ilgilidir. Sanırım, bu kral ülkesindeki binlerce yahudi öldürecekti. Ester, buna mani oldu. Çok net ve iddalı bilmesem de, halen İsrail'de Ester bayramı ya da buna benzer özel bir gün kutlanmaktadır.
Ben de Ester ismindeki bir arkadaşıma, gecikmiş doğımgünü hediyesi olarak bu mısraları kaleme aldım.
E sen rüzgarlar terini, tenime taşısa, S öner belki sana olan hasretim bir nebze de olsa, T erim tenine kavuşsa da... E llerim, ellerinden uzak olunca, R üzgar gülü olsam, ne fayda...