(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
G İ T şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
G İ T şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittikçe ..........yaklaşıyorsun GİT DEMEK KOLAY AMA GİTMEK Mİ ZOR KALMAK MI SORUSUNU SEN GİDENE SOR..ÇOK ÇOK GÜZELDİ..BİR O KADARDA ANLAM VE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN
Kaçmayı aklına getirmemek şarkının dediği gibi''katlanmayı bilmeyen aşkı çekemez,aşka mahkum edilen garip gülemez....'' ifadeleri fedakar gönüllerin terciğidir ve ne büyük bir erdemdir.
Kaçtıkça ...........geliyorsun
Ben Hep aynı noktada
Seni ..........bekliyorum
Geldiğin gün ..........uçacağım... ifadeleri ise affetmeyi bilen,sevgisine sahip çıkan gönüllere işarettir.Şiirinizi gönülden kutluyorum Serap hanım.En kalbi selamlarımla...
acemibülbül tarafından 7/14/2010 10:32:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gidebildiğin kadar .................uzağa Ama Şunu bil ki Gittikçe ..........yaklaşıyorsun Kaçtıkça ...........geliyorsun Ben Hep aynı noktada Seni ..........bekliyorum Geldiğin gün ..........uçacağım...
Serap Hanım,Dünya yuvarlak olduğundan ne kadar uzaklaşsada öbür tarafta sana yaklaştığı doğrudur.Kutlarım.Saygılarımla
Mehmet ASLAN tarafından 7/14/2010 9:24:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kısa ve öz bir anlatım olmuş. Duygusu okuru yakalıyor. Emeğinize sağlık, başarılar. Bence yinede bitiriş cümlesi aşağıdaki gibi olsa daha güçlü bir final olurdu.
Bende bir şiirimde GİT-KAL demiştim kelimeler yazsada gönül hiçbir zaman sevdiğine seslenirken git demez.bizdeki git kal anlamındadır.güzldi selam ve sevgiler.TAMER