(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE YAZAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE YAZAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canan Hanımcıığım çok naziksiniz. Hatırlıyorum okumuş ve çok beğenmiştim. Harika bir çocuk resmi vardı özellikle bakışları çok tatlıydı. Maşallah diyeyim ne güzeldir torun görmek kimbilir. Diğer şiirleriniz gibi o şiirinizi de çok beğenmiştim. Sevgilerimle..
Canan Hanımcıığım çok naziksiniz. Hatırlıyorum okumuş ve çok beğenmiştim. Harika bir çocuk resmi vardı özellikle bakışları çok tatlıydı. Maşallah diyeyim ne güzeldir torun görmek kimbilir. Diğer şiirleriniz gibi o şiirinizi de çok beğenmiştim. Sevgilerimle..
Çok teşekkür ederim Sevgili Canan Hanımcığım hüzün şiiri de yazmayı deneyim dedim azıcık. Beğenilmesi memnun etti beni.. Şiirlerimi okumanız ve yorumlamanız güç veriyor. Sevgilerimle..
nice güller soluyor,nice bahçeler kuruyor...yeşertmek için çok şey mi lazım...hayır....sevgiyle akıtılan bir damla yaş yeşertmeye yeter...yüreğinize sağlık...
Biraz kısa, ama fena değil. İkinci bölümde kafiye kısmı azıcık sekteye uğramış, okurken birden boşluğa düşer gibi oluyorsunuz. Ama içerik olarak güzel. Tebrikler.
Çok teşekkür ederim güzel görüşleriniz için. Hep mutluluk şiirleri yazıyorum biraz farklı bir şiir olsun istedim. Beğenmenize çok sevindim. Saygı ve selamlarımla..