Yokluğunda içim titrer Sevgili! Kifayetsiz kalır kalemin dili, Ne vakit çalacak vuslatın zili? Zalim yıllar geçer, söyleyim; Sensiz kalan eşi neyleyim?
Tebessümün bir demet nergizdir, Lemâlar, gözlerinden süzülen izdir; Bu sevdagönül tahtımda gizdir, Eşref saatimiz gelecek mi bileyim? Sensiz yalan düşü neyleyim?
Kirpiklerime şebnemler değer, Firak rüzgârları sallarmış meğer Yine de yıkılmam, yıkmasan eğer; Vefa olup gözlerden döküleyim, Sensiz akan yaşı neyleyim?
İçimde sönmek bilmeyen korsun, Aşkın kitabını bilmeyen sorsun, Kim yazmış diye kafayı yorsun; Kurtlar sofrasında dile geleyim, Sensiz inen taşı neyleyim?
Geldim gidiyorum, faniyim fani, Özenmiş de yaratmış seni Sâni, Yüzüne gülenler, nerdeler hani? Dünya himmeti de biter meleğim, Sensiz yenen aşı neyleyim?
Yaratanın kapısında kıtmir, köleyim; Karşılıksız yüreğimi iste böleyim, Elin elimde olsun, sonra öleyim; Mahşerde de olsa kavuşmaktır dileğim, Sensiz göçen naşı neyleyim?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyleyim? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyleyim? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaratanın kapısında kıtmir, köleyim; Karşılıksız yüreğimi iste böleyim, Elin elimde olsun, sonra öleyim; Mahşerde de olsa kavuşmaktır dileğim, Sensiz göçen naşı neyleyim?
duygular tavan yapmış oluk oluk akmış dizelere ,
finali son derece güzel baglamışsınız.
bir final tutkunu olarak illede final derim her zaman tebrikler muhterem arkadaşım emegin değer görsün hürmetler.
Yaratanın kapısında kıtmir, köleyim; Karşılıksız yüreğimi iste böleyim, Elin elimde olsun, sonra öleyim; Mahşerde de olsa kavuşmaktır dileğim, Sensiz göçen naşı neyleyim?
Yiğit aşksız, susuz yaşamaz gül;
Sevdamızın temerrüdü, bir avuç kül;
Saksağanlar şakırken, susuyor bülbül;
Hüzzam şarkılara ilham, çileyim;
Sensiz yanan döşü neyleyim?
Dost tadında bir şiir.Herşeyi tamam ve lezzetli kutluyorum sizi.